וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לי נחשים": למי התכוון נתניהו כשענה לתלמיד?

ראש הממשלה שוחח לרגל פתיחת שנת הלימודים עם ילד שלומד באחד מבתי הספר בדרום. כשזה אמר לו שהוא אוהב נחשים, לא פסח נתניהו על ההזדמנות ונראה כי ביקר במרומז חלק משריו

צילום: בראל אפרים, עריכה: ניב פוקס

ראש הממשלה ממשיך לסנוט בחבריו לקואליציה? לרגל פתיחת שנת הלימודים ביקר אתמול (שני) נתניהו בכמה בתי ספר באזור הדרום. במהלך שיחה עם אחד התלמידים, לעיני המצלמות, הפתיע את הנוכחים כשהתייחס בסרקסטיות להערה שהשמיע הילד, במה שעשוי להישמע כביקורת מרומזת על כמה מחברי הקואליציה שלו.

אותו תלמיד סיפר לראש הממשלה כי לא רק לימודים בבית הספר ביישוב מבועים שבו הוא לומד מעסיקים אותו בחייו, וכי אחת מאהבותיו הגדולות מחוץ לשעות הלימודים הן חיות – ובעיקר נחשים. "נחשים? אני יכול להביא לך כמה כאלה", אמר לו נתניהו בתגובה, ייתכן ברמיזה ליחסיו הלא תקינים עם חבריו בקואליציה.

עוד בוואלה! חדשות:
גורם ביטחוני: המורדים הסורים לא יעזו לפתוח חזית עם ישראל
אבו מאזן: ללא דד-ליין לנסיגה, יופסק התיאום הביטחוני
עדות ממחבל דאעש שנלכד: "רק אמרו לי ללחוץ על כפתור"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתיחת שנת הלימודים בשדרות, ספטמבר 2014. גדי קבלו, מערכת וואלה! NEWS
נתניהו במפגש עם ילדים בשדרות, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, גדי קבלו

הערתו של נתניהו מתקבלת על רקע המתקפה החריפה שלו במסיבת עיתונאים במהלך מבצע "צוק איתן" על השרים בקבינט המדיני-ביטחוני, שמתחו עליו ביקורת פומבית במהלך הלחימה. "התקיימו בקבינט 27 ישיבות. בקבינט אפשר להשמיע כל דבר, ואני בהחלט מאפשר להעלות כל נושא. הדיון הוא נוקב, וטוב שכך. אבל בחוץ – צריך לתת כתף ולדבר פחות", אמר אז נתניהו, כשהוא מכוון בדבריו בעיקר למתקפות שחווה מצד שר הכלכלה, נפתלי בנט, ושר החוץ אביגדור ליברמן". "אני מציע לא לזרוק מלל, סיסמאות ודברים ריקים ונבובים", הוסיף נתניהו, "אני מצפה מהשרים שינהגו באחריות".

בהמשך ביקורו בדרום, שמר נתניהו על טון ממלכתי. לתלמידים סיפר כי כשהיה ילד, "רציתי שהחופש הגדול יימשך, ומצד שני תמיד הייתה ציפייה לשנת הלימודים. אהבתי את ההפסקות, אבל גם את השיעורים". הוא קרא לתלמידים: "היו חברים אחד לשני, אבל היו תאבי דעת. זה מה שמבדיל אותנו כבני אנוש ונותן לעמנו כוחות מיוחדים. אנחנו עם הספר. בצד זה שאנחנו מעוגנים בערכי הארץ, אנחנו גם אוחזים בעתיד. אני רוצה שתלמדו מתמטיקה, מדעים ומחשבים. מורשת לצד העתיד. מה שתלמדו היום ייתן לכם את הכוחות מחר".

(עדכון ראשון: 23:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully