וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב: עצרת הזדהות עם תושבי הדרום בכיכר רבין

בעצרת, שכותרתה "לא שותקים באדום" ושתחל ב-19:00, ינאמו תושבי עוטף עזה וראשי היישובים בנוגע לקושי לחיות באזור מוכה הפצמ"רים. כבישים ייחסמו לתנועה בתל אביב

הפגנת השמאל בכיכר רבין , מבצע צוק איתן. דרור עינב
הפגנה קודמת בכיכר רבין, נגד המשך מבצע "צוק איתן", בחודש שעבר/דרור עינב

מארגני עצרת ההזדהות עם תושבי הדרום שתיערך הערב (חמישי) בכיכר רבין מצפים ל-50 אלף משתתפים שיגיעו לאירוע, שיתקיים תחת הכותרת "לא שותקים באדום". עשרות בני אדם מיישובי עוטף עזה עומלים בימים האחרונים על ארגון העצרת, שתחל בשעה 19:00, ובה ינאמו תושבי האזור וראשי הישובים, וידברו על הקשיים של תושבי האזור מוכה הרקטות, הפצמ"רים והאזעקות.

בעצרת יופיעו גם אמנים רבים, בהם להקת טיפקס, שרבים מחבריה הם ילידי יישובי העוטף. דוברת המועצה האזורית חוף אשקלון ואחת המארגנות של הערב, דתי הורביץ ארד, סיפרה היום על הסיבות לקיום העצרת דווקא בתל אביב: "העצרת הזו מביעה את הסולידיריות של תושבי מדינת ישראל עם חבל הארץ המיוחד כל כך ש'זכה' לשם 'עוטף עזה'. במשך תקופה ארוכה אזרחי ישראל הרעיפו עלינו אהבה ותמכו בנו בכל עבר. כעת, כשהמלאכה עדיין לא הושלמה והמטרה טרם הושגה במלואה, אנו מתאחדים שוב סביב הרצון לקיים חיי שגרה שקטים ללא סכנה או איום ביטחוני, לא בדרום הארץ ולא בכל מקום אחר".

בשל העצרת ייחסמו לתנועה כמה כבישים בתל אביב החל מהשעה 18:00 ועד לשעה 23:00. הצירים שייחסמו הם: אבן גבירול - לשני הכיוונים, בין שאול המלך לארלוזורוב. ארלוזורוב - בין וייצמן לאבן גבירול. דוד המלך - מרחוב וייצמן עד כיכר רבין. פרישמן - מכיכר מסריק ועד אבן גבירול. בן גוריון - משלמה המלך ועד כיכר רבין. גורדון - משלמה המלך ועד מלכי ישראל. מלכי ישראל - לשני הכיוונים, מבן גוריון ועד שדרות חן והדסה, ומבן גוריון עד אבן גבירול. כמו כן, ייחסמו לתנועה כל הרחובות החוצים שמובילים לצירים הללו.

מלחמה בדרום - כותרות אחרונות:
חמאס מכותר גם בקהיר, והתוצאה עלולה להיות מלחמה
ישראל תלויה בארה"ב, לא להיפך. דעה
אזעקה נשמעה בעוטף עזה; צה"ל: "התרעת שווא"

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully