וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: הג'יהאד האיסלאמי משגר רקטה לעבר תל אביב

בסרטון נראה ירי רקטה שלטענת הזרוע הצבאית של הארגון היא מדגם "פג'ר 5", ושכוונה לעבר שדה התעופה בן גוריון שבלוד. הרקטה יורטה על ידי מערכת "כיפת ברזל" בשמי גוש דן

צילום: סרטון חובבים שהועלה לרשת

פלוגות אל-קודס, הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלאמי, פרסמו אמש (שלישי) סרטון שבו נראית לכאורה רקטה מדגם "פג'ר 5" המשוגרת מרצועת עזה לעבר גוש דן. הפלוגות מסרו כי הרקטה כוונה לעבר נמל התעופה בן גוריון שבלוד, אולם היא יורטה בשמי גוש דן על ידי מערכת "כיפת ברזל" המוצבת באזור.

במהלך הלילה דיווחו הפלסטינים כי חאפז חמד, בן 30, מפקד בכיר בפלוגות אל-קודס חוסל בתקיפה של חיל האוויר בבית חנון שבצפון הרצועה. על פי הדיווחים, בתקיפה נהרגו גם חמישה מבני משפחתו של חמד.

מבצע "צוק איתן" - כותרות אחרונות
ישראל תחת מתקפה: אזעקות בכל הארץ, רקטות עד חדרה
תיעוד: חיסול 5 מחבלים מחמאס שניסו לחדור לזיקים
חמאס הציג תנאים לרגיעה: "יש עוד הפתעות רבות"

רקטה נפלה באזור חדרה. שלומי גבאי
רקטה שנחתה בחדרה, אמש/שלומי גבאי

אתמול בצהריים נהרגו שבעה בני אדם בחאן יונס, מהם שלושה ילדים, ואחר הצהריים דווח באתר א-ריסאלה המזוהה עם חמאס על שני פלסטינים רכובים על אופנוע שנהרגו בהפצצת צה"ל בשכונת שג'אעיה בעזה. הרוג נוסף ושני פצועים בהפצצה של רכב בשייח זאיד בצפון הרצועה. רדיו "אל-אקצא" של חמאס דיווח ששני ילדים נהרגו בהפצצה אחרת בשכונת שייח רדואן בעזה. עוד נמסר כי הותקף בחאן יונס בסיס של גדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס. בסך הכל דווח על 22 הרוגים ברצועה.

בסך הכול, 146 רקטות נורו מרצועת עזה לעבר ישראל מאז תחילת מבצע "צוק איתן". 117 מהן נחתו בשטח ישראל, ו-29 מהן יורטו על ידי מערכת "כיפת ברזל". חלק מהרקטות נחתו בחדרה ובאזור ירושלים, ואזעקות נשמעו בתל אביב, בכפר סבא ובערים נוספות במרכז הארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מטח על ישראל: גוש דן, ירושלים, הדרום והשרון. צילום מסך
מטח רקות לעבר ישראל/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully