וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בכיר בג'יהאד האיסלאמי חוסל בצפון הרצועה

9.7.2014 / 0:57

הפלסטינים דיווחו כי חאפז חמד, מפקד בכיר בזרוע הצבאית של הארגון, נהרג יחד עם חמישה מבני משפחתו בתקיפת צה"ל בבית חנון. בנוסף, דווח על ניסיון חיסול של בכיר חמאס ברפיח

צילום: טל אנגלנדר, זוהר גואטה, גדעון צנטנר, שי מכלוף, דובר צה"ל, חטיבת דובר המשטרה, רויטרס; עריכה: טל רזניק; קריינות: לירון בארי

צה"ל ממשיך בתקיפות בעזה במסגרת מבצע "צוק איתן": כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו הלילה (רביעי) כי חאפז חמד, בן 30, מפקד בכיר בפלוגות אל-קודס,הזרוע הצבאית של ארגון הג'יהאד האיסלאמי, חוסל בתקיפה של חיל האוויר בבית חנון שבצפון הרצועה. על פי הדיווחים, בתקיפה נהרגו גם חמישה מבני משפחתו של חמד.

כמו כן, גורמים פלסטיניים דיווחו הלילה כי כלי טיס של חיל האוויר הפציצו ברפיח את ביתו של ראאד אל-עטאר, בכיר בעז א-דין אל-קאסם, הזרוע הצבאית של חמאס. על פי הדיווחים, אל-עטאר לא שהה בביתו בזמן ניסיון החיסול.

מבצע "צוק איתן" - כותרות אחרונות:
חמאס הציג תנאים לרגיעה: "יש עוד הפתעות רבות"
פוצצה מנהרה ליד כרם שלום: ערב מתוח לתושבים
תיעוד: חיסול 5 מחבלים מחמאס שניסו לחדור לזיקים
מצב חירום: אלו ההנחיות של פיקוד העורף

רקטה נפלה באזור חדרה. שלומי גבאי
שרידי רקטה שנפלה בחדרה, אמש/שלומי גבאי

אתמול תקף צה"ל מספר רב של פעמים יעדי טרור ברצועה. בצהריים נהרגו שבעה בני אדם בחאן יונס, מהם שלושה ילדים, ואחר הצהריים דווח באתר א-ריסאלה המזוהה עם חמאס על שני פלסטינים רכובים על אופנוע שנהרגו בהפצצת חיל האוויר בשכונת שג'אעיה בעזה. בנוסף, דווח על הרוג נוסף ושני פצועים בהפצצה של רכב בשייח זאיד בצפון הרצועה. רדיו "אל-אקצא" של חמאס דיווח ששני ילדים נהרגו בהפצצה אחרת בשכונת שייח רדואן בעזה. עוד נמסר כי הותקף בחאן יונס בסיס של גדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס. בסך הכול, דווח על 22 הרוגים ברצועה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מטח על ישראל: גוש דן, ירושלים, הדרום והשרון. צילום מסך
מטח רקטות משוגר לעבר ישראל/צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארגוני הטרור ברצועה, בעיקר חמאס והג'יהאד האיסלאמי, הגדילו אתמול במהלך שעות הערב את טווח שיגורי הרקטות לעבר שטח ישראל. מלבד ביישובי עוטף עזה ובערים אשדוד, אשקלון ובאר שבע, נשמעו אתמול לראשונה אזעקות גם ביישובי גוש דן, בירושלים וסביבתה ואפילו בצפון השרון ובחדרה. הג'יהאד האיסלאמי קיבל אחריות לירי על המרכז וטען שמדובר ברקטה מסוג פאג'ר 5. פיקוד העורף הורה לרשויות המקומיות באזור המרכז, בשרון, בשפלה ובסביבת ירושלים לפתוח את כל המקלטים העירוניים. שני בני אדם בבת ים לקו בחרדה. בכל העת נורו עשרות רקטות על הדרום ועוטף עזה.

בסך הכול, 146 רקטות נורו מרצועת עזה לעבר ישראל מאז תחילת מבצע "צוק איתן" . 117 מהן נחתו בשטח ישראל, ו-29 מהן יורטו על ידי מערכת "כיפת ברזל". חלק מהרקטות נחתו בחדרה ובאזור ירושלים, ואזעקות נשמעו בתל אביב, בכפר סבא ובערים נוספות במרכז הארץ.

מוקדם יותר אתמול החליט הקבינט המדיני-ביטחוני לאשר לצה"ל לגייס כ-40 אלף חיילי מילואים. גיוסם יחל בקרוב, כאשר הוא נועד ברובו לשילוב של משרתי המילואים במשימות התעסוקה המבצעית השוטפת בגזרות השונות על מנת לאפשר לכוחות הסדירים להתפנות אל משימות מבצע "צוק איתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully