וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצצה מנהרה ליד כרם שלום: ערב מתוח לתושבים

תושבי הקיבוץ שמול דרום הרצועה דיווחו על הד פיצוץ חזק שנשמע באזור, והורו להישאר בבתים במשך כשעתיים. דובר צה"ל אישר כי החיילים טיפלו באירוע אליו "התכוננו מבעוד מועד"

צילום: טל אנגלנדר, זוהר גואטה, גדעון צנטנר, שי מכלוף, דובר צה"ל, חטיבת דובר המשטרה, רויטרס; עריכה: טל רזניק; קריינות: לירון בארי

מנהרת טרור פוצצה אמש (שלישי) על ידי כוח צה"ל ליד קיבוץ כרם שלום, שמול דרום רצועת עזה. תושבי הקיבוץ דיווחו על הדי פיצוץ עז שנשמע במקום, ואלה הונחו להישאר בבתיהם על ידי צה"ל, בשל חשש לחדירה - שהופרך לאחר כשעתיים מתוחות. חמאס טען קודם לכן כי גדודי עז א-דין אל-קסאם פוצצו מטען תחת מוצב כרם שלום באותו האזור. לא דווח על נפגעים לכוחותינו.

לייב בלוג: כל העדכונים על מבצע "צוק איתן"

דובר צה"ל, תת-אלוף מוטי אלמוז, אישר כי היה אירוע במקום, אולם הוא מסר מעט פרטים אודותיו. בתדרוך קצר שהעניק לכלי התקשורת מחוץ לבסיס הקריה בתל אביב אמר אלמוז כי היו במקום "כוחות שנפרסו מבעוד מועד". האזהרה לתושבים הוסרה, לאחר שהתברר כי לא מדובר באירוע חדירה.

מבצע "צוק איתן" - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
נתניהו: "גלו אורך רוח, המבצע יכול לקחת זמן"
חוסלו חמישה מחבלים מחמאס שניסו לחדור לזיקים
מדריך לשעת חירום: כך עליכם לנהוג בזמן אזעקה

במקביל לירי הטילים מוקדם יותר הערב לאזור המרכז, לראשונה בהסלמה האחרונה, בוצעה חדירה דרך הים של חמישה אנשי חמאס לכיוון קיבוץ זיקים בצפון הרצועה. תצפיתניות של צה"ל זיהו את החדירה והזעיקו לנקודה כוחות שחיסלו חמישה מחבלים של חמאס, שמיהר ליטול אחריות לחדירה.

דובר צה"ל אלמוז הרחיב מעט בדבריו על מבצע "צוק איתן" שנפתח הלילה בשורה של תקיפות חיל האוויר ברצועה. אנחנו נמצאים אחרי יממה משמעותית של פעילות צה"ל", אמר אלמוז, "חיל האוויר וחיל הים ביצעו 200 תקיפות, הושמדו הרבה מטרות תשתית, מטרות אמל"ח ומנהרות וכל מה שקשור לטרור שארגון החמאס שרוצה להוציא מרצועת עזה". אלמוז הבהיר כי ישראל נחושה להשיג את השקט ליישובי הדרום תוך פגיעה קשה בארגון החמאס.

(עדכון ראשון: 21:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully