וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: פצועים במרוץ השוורים השנתי בספרד

7.7.2014 / 15:54

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

גורם בכיר בחמאס פירט היום בשיחה עם וואלה! חדשות את התנאים להפסקת האש בדרום. לדבריו, אם ישראל רוצה להגיע לרגיעה, עליה לשחרר את העצירים מעסקת שליט שנעצרו לאחר חטיפת שלושת הנערים, וכן לדבוק בהבנות הסכם הפסקת האש שהושג לאחר מבצע "עמוד ענן".

שר החוץ אביגדור ליברמן, נפגש הבוקר עם ראש הממשלה נתניהו, והודיע לו על החלטתו לפרק את האיחוד עם הליכוד. "החיבור לא עבד בבחירות ולא עבד אחרי הבחירות", אמר ליברמן אחר כך.

בני משפחות החשודים ברצח הנער מוחמד אבו חדיר ביקשו מהמשטרה אבטחה צמודה מחשש למעשי נקם. מוקדם יותר היום פורסם כי חלק מהחשודים הודו ברצח ואף שחזרו אותו.

בית המשפט האריך היום את מעצרו של עו"ד רונאל פישר החשוד בתיווך שוחד ושיבוש הליכי חקירה. בדיון טען פישר כי החקירה נגדו נפתחה לאחר שהתלונן נגד חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים.

בעיר פמפלונה נפתח היום מרוץ השוורים השנתי. מדובר במרוץ שנוי במחלוקת במהלכו נמלטים אנשים משוורים ששועטים במורד רחובות העיר הצרים. היום גבה המרוץ כבר ארבעה פצועים.

תחזית מזג האוויר: מחר יהיה נאה וללא שינוי של ממש בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully