וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשש לנקמה: משפחות החשודים ברצח הנער דורשות אבטחה

7.7.2014 / 11:59

בני משפחות החשודים ברצח אבו חדיר ביקשו מהמשטרה אבטחה צמודה מחשש למעשי נקם "לאור איומים שנשמעו מצד גורמים כאלו ואחרים". עורך דינם: "שבמשטרה לא יגידו 'לא ידענו'"

צילום: שי מכלוף, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

חוששות מנקמה: משפחות החשודים ברצח מוחמד אבו חדיר פנו אתמול למשטרה בבקשה שתוצמד להן אבטחה בימים הקרובים – כך נודע היום (שני) לוואלה! חדשות. לטענת המשפחות, הפנייה נעשתה במטרה למנוע את הנקמה שעלולה להגיע בעקבות החשד המיוחס לילדיהם, לפיו הם לקחו חלק ברצח הנער משועפאט ביום רביעי בשבוע שעבר.

הבקשה הועברה אתמול לרב-פקד יניב פיאמנטה מימ"ר ירושלים, באמצעות עו"ד עדי קידר מעמותת "חננו". "לאור פניות חוזרות ונשנות מטעם משפחות החשודים, וכן לאור איומים שנשמעו מצד גורמים כאלו ואחרים הרוצים בנקמה, אנו רואים במשטרת ישראל אחראית לשלומם וביטחונם של המשפחות", כתב קידר בפנייתו. "פנינו למשטרת ישראל בדרישה כי יעמידו להם את ההגנה הראויה ולא יפקירו אותם, כדי שלא ייגרם עוד אסון ושלא יגידו 'לא ידענו'", טען.

רצח מוחמד אבו חדיר - כותרות אחרונות:
מנהיג ש"ס: "דין רודף לרוצחי אבו חדיר"
צפו בראש המועצה שיצא עם M-16 למתפרעים: "לא פראיירים"
שלושה מהחשודים ברצח אבו חדיר שחזרו את המעשה

6 יהודים נעצרו בחשד לרצח הנער הערבי משועפאט. צילום מסך
שניים מהחשודים שנעצרו, כפי שנקלטו במצלמת אבטחה בליל הרצח/צילום מסך

לטענתו של הפרקליט, הפרסומים השונים אודות החקירה המתנהלת סביב הרצח גורמים להתגברות החשש בקרב המשפחות מנקמה. "המידע שדולף מהחקירה לכלי התקשורת רק מוסיף ומחדד את המצב הרגיש", כתב. "אבקשכם לעדכן בדבר סידורי האבטחה שבדעתכם לנקוט בנושא".

שלושה מהחשודים שנעצרו הודו אמש בביצוע המעשה ושחזרו את הרצח. תחילה הודה אחד מהשישה במעשה. הוא הפליל את חבריו והוביל לכך שכמה חשודים נוספים הודו במעשה. אמש הורה בית משפט השלום בפתח תקווה על הארכת מעצרם של חמישה מהחשודים בשמונה ימים. מעצרו של חשוד שישי הוארך בחמישה ימים. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם ב-15 ימים. עדיין נאסר על החשודים להיפגש עם עורכי דינם, ואלה מתכוונים לערער על החלטה להאריך את המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully