וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצרו של פישר; קצין בלהב 433 נחקר בחשד להדלפה

7.7.2014 / 12:30

בית המשפט בירושלים האריך את מעצרו של הפרקליט המוכר בארבעה ימים. במקביל, קצין מלהב 433 נחקר באזהרה בחשד שהדליף לפישר מידע על מעצרו של אלון חסן. "חשד לפרשיות נוספות"

צילום: יותם רונן, עריכה: גדי וינסטוק

בית משפט השלום בירושלים הורה היום (שני) על הארכת מעצרו של עורך דין רונאל פישר בארבעה ימים. זאת, לאחר שהפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו בעשרה ימים. השופטת חגית מאק-קלמנוביץ ציינה בהחלטתה כי "מאז הארכת המעצר הקודמת חלו התפתחויות ניכרות, מלבד הפרשה המקורית, וקיים חשד למספר פרשיות נוספות. קיים חשש ברור לשיבוש הליכים". לדברי פישר, החקירה בעניינו "נפתחה עקב תלונות רבות שהגיש נגד חוקרים במחלקה לחקירות שוטרים".

במקביל, קצין מיחידת להב 433 נחקר באזהרה בחשד שהדליף מידע בדבר מעצרו של אלון חסן לפרקליט המוכר. על פי החשד, פישר הציע ליו"ר ועד עובדי נמל אשדוד לשחד בעזרתו קצינים בכירים במשטרה. בחקירתו סיפר חסן כי לפני חצי שנה, עוד לפני שנחקר, פנה אליו פישר ואמר לו: "תשמע, יש נגדך חקירה במשטרה, אפשר לסגור אותה במיליון דולר", ואף הוסיף: "אם זה יתגלה, שנינו נשב בכלא. אבל אני צריך את הכסף למשטרה. תעביר לי אותו דחוף".

עוד בוואלה! חדשות:
במח"ש בודקים: פישר קשור להלבנת ההון לאברג'יל?
ליברמן פירק את הליכוד-ביתנו: "לא עבד מההתחלה"
מחשש לנקמה: משפחות החשודים ברצח הנער דורשות אבטחה

הארכת מעצר לרונאל פישר בבית משפט השלום בירושלים. נועם מושקוביץ
"אם זה יתגלה, נשב שנינו בכלא". עו"ד פישר בהארכת מעצרו, היום/נועם מושקוביץ

בהקלטת שיחה שהתנהלה בין פישר לבין חסן, שקטעים מתוכה צוטטו בדיון בהארכת מעצרו של פישר בשבוע שעבר, נשמע חסן אומר: "הבת שלי הוזמנה לחקירה". פישר השיב לו: "תמתין". לאחר ששוחח עם גורם המקורב למשטרה, הוא התקשר שוב לחסן והרגיע אותו: "הכול בסדר, תירגע. תלך לחקירה, הכול בסדר, לא לדאוג".

פישר נעצר ביום חמישי האחרון בחשד לעבירות של תיווך לשוחד ושיבוש הליכי משפט וחקירה. זאת, לאחר שניצל לכאורה את קשריו בצמרת המשטרה כדי לקבל מידע פנימי מתוך חקירות רגישות על מנת לשווק את משרדו ללקוחות נבחרים, ובהם חסן. בחקירתו טען חסן כי פישר הציע להשיג לו הקלות משמעותיות בתיק שבו הוא נחשד בעבירות שוחד, סחיטה באיומים, הלבנת הון ומרמה והפרת אמונים, תמורת סכום כסף גדול. לאחר שחסן דיווח על כך למשטרה, הוא העביר במסגרת תרגיל חקירה מזוודה ובה 150 אלף דולר לידי פישר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

גרסתו של פישר לטענה על הבטחתו לסגור את התיק, כפי שמסר לשוטרים, היא שהוא בדק את חומרי החקירה בתיקים של חסן והגיע למסקנה שאין די ראיות נגדו. לפי חשד המחלקה לחקירות שוטרים, פישר לא ייצג בסופו של דבר את חסן בהליכים הפליליים, אלא את בני משפחתו בלבד.

החקירה בעניין הועברה לידי חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים, בניסיון לברר מהיכן קיבל פישר את המידע הרגיש, בין השאר באמצעות ציתותים ומעקבים אחר התנהלותו. גם חסן עצמו הקליט את עורך הדין. לפי חשד המשטרה, מלבד חסן, קיבלו נאשמים נוספים בפרשות ציבוריות בולטות הצעות דומות מהפרקליט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully