וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בצרפת: אם דקרה למוות מורה באמצע השיעור

ביום האחרון של הלימודים, אם לאחת התלמידות בכיתה א' נכנסה לכיתה בעיר אלבי ורצחה את המורה. לדברי המשטרה, הדוקרת "סובלת מבעיות פסיכיאטריות חמורות". הנשיא הולנד: "מקרה מחריד"

מורה בכיתה א' מבית ספר בדרום צרפת נדקרה למוות לעיני תלמידיה ההמומים. אמה של אחד הילדות חשודה שרצחה אותה. הרצח אירע ביום שישי, יום הלימודים האחרון לפני חופשת הקיץ.

המורה, פביאן טראל, בת 34, נדקרה בשעה 9 בבוקר בעיר אלבי. הדוקרת, בת 47 ששמה הפרטי ראשידה, הביאה את בתה לבית הספר, דקרה את המורה בסכין באורך 16 ס"מ, ונמלטה. היא נעצרה כעבור 20 דקות.

לדברי המשטרה, הדוקרת סובלת מ"הזיות ומבעיות פסיכיאטריות חמורות". היא גם מוכרת לרשויות הרווחה בשל טענות להזנחת ילדיה. כלי תקשורת בצרפת דיווחו כי מדובר באזרחית ספרד שמשפחתה ממרוקו. היא הועברה למעצר בבית חולים פסיכיאטרי.

חדשות נוספות מהעולם
מדוע הג'יהאדיסט החזק בעולם חשף את פניו בציבור?
צפו: הרכבת ירדה מהפסים - המטוסים נפלו לנהר
אוקראינה: הצבא כבש את מעוז הבדלנים בסלוביאנסק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המורה, פביאן טראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסוף השבוע עסקו כלי התקשורת בצרפת בהרחבה ברצח המחריד, נדיר מסוגו במדינה. ביום שבת הגיעו התלמידים לבתי הספר עם הוריהם, והניחו זרי פרחים לזכרה של המורה. פסיכיאטרים נפגשו עם התלמידים שהיו עדים לרצח וביקשו מהם לצייר את האירוע.

ככל הנראה, לפני הרצח התפתח ריב מילולי בין הדוקרת למורה, במהלכו צעקה הדוקרת "לא גנבתי כלום". המורה נדקרה פעם אחת בבטן ומתה במקום.

נשיא צרפת, פרנסואה הולנד, אמר כי מדובר ב"אירוע מתועב". שר החינוך, בנואה המון, אמר כי "יום סיום הלימודים אמור להיות שמח עבור התלמידים, וכעת הוא הפך ליום אבל". פלוריאן פיליפו, סגנה של מארן לה פן, יו"ר מפלגת הימין הקיצוני "החזית הלאומית", אמר כי מדובר ב"כישלון של בתי הספר".

בחודש אפריל נעצר תלמיד בן 15 מאנגליה אחרי שדקר למוות מורה בבית בספרו בעיר לידס. הוא נעץ סכין מטבח במורה, אן מגווייר, ודקר אותה כמה פעמים לעיני 30 תלמידים המומים, זמן קצר לפני שעמדו לצאת להפסקת הצהריים.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully