וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האלימות הקשה לצלילי הראיון עמי לא נותנת מנוח"

קולה של ח"כ יחימוביץ' נשמע בראיון לרדיו בזמן שיחת החטיפה של הנערים למוקד המשטרתי. "אין לי מנוח מהמחשבות על רגעיהם האחרונים. הראיון היה רעש רקע לזוועה ולאימה ברכב"

צילום: רויטרס; עריכה: יאיר דניאל, מתן חדד

האזינו: השיחה של גיל-עד למוקד המשטרה לאחר חטיפת הנערים

עם פרסום ההקלטה של שיחת הטלפון למוקד 100, שבה נשמע גיל-עד שער אומר למוקדן "חטפו אותי", התברר כי ברקע נשמע גם קולה של חברת הכנסת שלי יחימוביץ', שראיון עמה שודר במקרה ברדיו ברכב החוטפים באותה העת. יחימוביץ' הגיבה היום (שלישי) בעמוד הפייסבוק שלה וכתבה כי כבר זמן מה אינה יכולה להשתחרר "מהמחשבות על הפער הסוריאליסטי בין נינוחות הריאיון, לבין מה שקרה באותן דקות בדיוק לשלושה ילדים קטנים מילדיי ועל ההורים שנפשם יוסרה קודם מחרדה נוראה ועכשיו מיגון שאין לו סוף".

יחימוביץ', שהתראיינה בעת קיום השיחה, כתבה: "אחרי שקלטת החטיפה הותרה לפרסום, וגם אתם שמעתם אותה, עם הריאיון המקרי אתי ברדיו, המלווה את הזוועה ברכב ואת הדקות האחרונות בחייהם של גיל-עד, נפתלי ואייל, אני יכולה לחלוק אתכם את מה שיושב לי על הלב ולא מרפה ממני".

חטיפת הנערים ומציאת הגופות - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
כ-400 הפגינו בירושלים: "נקמה על רצח הנערים"
נפרדים מהבנים: "קיווינו שיהיו לכם עוד הרבה שנים בעולם"
תגובה מדינית? מחלוקת בקבינט סביב בנייה בהתנחלויות

בפוסט שפרסמה שיבחה יחימוביץ' את אומץ הלב והתושייה של גיל-עד "להתקשר ולדווח" ויצאה נגד התנהלות המשטרה, אותה כינתה "רשלנות מרתיחה שבהתעלמות מקריאת העזרה הנועזת והנואשת שלו". בעקבות המחדל המשטרתי, שבמסגרתו הגיעה הידיעה על דבר חטיפת הנערים לשב"כ ולצה"ל רק לאחר שש שעות מקיום השיחה, הודחו ארבעה שוטרים.

לדבריה, "בשבועיים שאני יודעת על תוכנה של הקלטת, אין לי מנוח מהמחשבות על מה שכעת ברור לחלוטין שהיה רגעיהם האחרונים של הנערים האלה. על הפער בין אותו ראיון נינוח שנתתי ובין האלימות הנוראה שהתרחשה לצליליו באותן דקות ממש". אותו ריאיון, כתבה, היה "רעש הרקע לזוועה ולאימה שהתרחשה ברכב" באותו רגע.

את הפוסט סיימה יחימוביץ' במשפט: "הכאב על החיים הצעירים האלה שנגדעו באבם הוא גדול, גדול מאוד. יהי זכרם ברוך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully