וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפת ענק פרצה בקיסריה, אב ובתו טבעו למוות בתל אביב

שריפת ענק פרצה בקיסריה, אב ובתו טבעו למוות בתל אביב, צה"ל הגביר הפעילות בצפון חברון, הירי מעזה נמשך ובאיראן גזרו 5 שנות מאסר על אדם שריגל לישראל. אלה הכותרות שעשו את השבת

שריפת ענק השתוללה באזור קיסריה, מפעל נשרף כליל

שריפה גדולה פרצה אחר הצהריים (שבת) במפעל "שלם" למוצרי פלסטיק בפארק התעשייה קיסריה. המבנה החדש נשרף כליל וקרס ומפעל נוסף נשרף. עובדי המפעל ועובדי מפעלים סמוכים פונו מהמקום. עשן כבד התפשט לעבר פרדס חנה, עין שמר וגן שומרון, ותושבי יישובים אלה התבקשו להישאר בבתיהם, להגיף תריסים ולסגור חלונות. מחקירה ראשונית עולה כי מקור השריפה ככל הנראה בתקלה טכנית.

מפעל "שלם" הורחב לפני כמה חודשים עם בנייתו של אגף חדש במקום. במשטרה ובשירותי הכבאות בודקים את האפשרות שבעלי המפעל לא קיבל רישיון עסק לאגף החדש. יצוין כי לצורך קבלת רישיון עסק נדרש הבעלים לקבל אישור בטיחות.

אב ובתו נהרגו בהתהפכות סירה בחוף רדינג בתל אביב

אב, כבן 50, ובתו, בת שבע, טבעו היום למוות בהתהפכות סירה סמוך לתחנת הכוח רדינג שבתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום הוזעקו למקום האירוע, אך בתום ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותם של השניים.
מחקירה ראשונית של משטרת מחוז תל אביב עולה כי השניים הפליגו עם סירתם באזור שמוגדר כאסור לרחצה והנו ללא מציל. לאחר התהפכות הסירה בים, נשאבו השניים למערכת קירור המים של תחנת הכוח.

חברת החשמל טוענת כי האב שנהרג הוזהר כמה פעמים שלא להתקרב למתחם. לדברי החברה, ההרוג הוזהר שוב רק בסוף השבוע האחרון. המשטרה הוציאה צו נגד הפעלת המשאבות במקום. עד אשר מנהלי חברת החשמל יציגו תכנית מבצעית למניעת גישה לא-מורשית לצינורות היניקה השואבים את מי הים אל הטורבינות.

"שובו אחים": חיפושים בבורות מים ומערות באזור חברון

כוחות צה"ל המשתתפים במבצע "שובו אחים" בחיפוש אחר שלושת בני הישיבה הנעדרים החלו בצהריים להיעזר ביחידת היל"מ (היחידה לחילוצים מיוחדים) של מחוז יו"ש של כוחות הכיבוי, כאשר הם מתמקדים בחיפושים בבורות מים, בארות, נקיקים ומערות באזור חברון. אנשי היחידה הצטיידו גם במשאבות עומק על מנת לשאוב מים מהבורות. שלושה רכבי כיבוי אש וטרקטורון משתתפים בחיפושים בליווי מפקד הגזרה וקצין האג"מ.

היום נכנס מבצע "שובו אחים" לשבוע השני עם פשיטת כוחות צה"ל על 15 משרדים של חמאס בגדה המערבית - כך דיווח אתר "א-רסאלה" הפלסטיני. לפי הדיווח, במהלך הפעילות נסרקו 146 מבנים וב-21 מקרים הוחרמו כספים. אחד מהמבנים הוא משרדי חברת הטלוויזיה "פאלמידה" ברמאללה, שבו משדר ערוץ "אל-קודס" המזוהה עם חמאס, שתכולתו הוחרמה. עוד דווח, כי בפעילות צה"ל בעיר נפצעו כעשרה אנשים בעימותים סמוך לברג' שיח'.

הירי מעזה נמשך: רקטה התפוצצה ביישוב בדרום

רקטה שנורתה לעבר ישראל מרצועת עזה התפוצצה הבוקר בשטח יישוב במועצה האזורית חוף אשקלון. לא דווח על נזק או על נפגעים. אזעקת "צבע אדום" נשמעה באזור טרם הנפילה. הנפילה הבוקר הגיעה לאחר שבמהלך השבוע האחרון נרשמה הסלמה יחסית בגזרת הדרום, בצל מבצע "שובו אחים" להשבת שלושת הנערים החטופים בגדה המערבית.

ביום חמישי, יירטה מערכת "כיפת ברזל" בהצלחה רקטה ששוגרה מרצועת עזה אל עבר העיר אשקלון. מוקדם יותר באותו יום, התפוצצה רקטה בשטח פתוח באזור שדרות, מבלי שגרמה לנפגעים או לנזק. בתגובה לשיגורים, תקפו מטוסי חיל האוויר חמישה יעדי טרור ברצועת עזה. בהתקפה הופצצו שלושה משגרי רקטות מוטמנים, מחסן לאמצעי לחימה ואתר ששימש לפעולות טרור, וזוהו פגיעות במטרות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

חשד לרצח: גבר בן 42 נדקר למוות בפתח תקווה

בר בן 42 נדקר הלילה למוות ברחוב אורלוב בפתח תקווה, סמוך לתחנה המרכזית. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום הוזעקו למקום, אך נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה עצרה שני חשודים במעורבות באירוע. הנסיבות נחקרות.

באירוע דקירה נוסף שאירע הלילה, נפצע באורח קשה גבר כבן 40 שנדקר במהלך קטטה ברחוב בן אביגדור בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, ולאחריו פינו אותו לבית החולים איכילוב שבעיר כשהוא מורדם ומונשם וסובל מחבלת ראש

פקיסטן: 3 גברים אנסו צעירה ותלו את גופתה על עץ

שלושה גברים אנסו ורצחו את מוזאמיל ביבי, בת 20, ותלו את גופתה על עץ באזור לאיה שבמחוז פונג'אב בפקיסטן – כך מסר אתמול (שישי) סגדאת עלי צ'והאן, בכיר במשטרה המקומית לסוכנות הידיעות רויטרס. זאת, כחודש לאחר מקרה דומה בהודו השכנה, שעורר זעזוע ותרעומת בקרב האזרחים.

"זו הפעם הראשונה ב-22 שנותיי במשטרה שאני נתקל במקרה כזה", אמר צ'והאן, "צעירה נאנסה בצורה כזו ונמצאה תלויה מעץ. שמענו על מקרים כאלה בהודו, אך מעולם לא בפקיסטן". הוא סיפר כי בגדיה של מוזאמיל היו קרועים, וכוחות המשטרה הורידו את גופתה מהעץ והעבירו אותה לבית החולים.

איראן: חמש שנות מאסר בגין ריגול למען ישראל

בית המשפט באיראן גזר אתמול (שישי) חמש שנות מאסר על אדם שהורשע בריגול למען ישראל, ועשר שנות מאסר על אדם נוסף שריגל למען בריטניה. לפי דבריו של התובע, ידוללה מובאהד, לסוכנות הידיעות האיראנית "אירנא", הנאשם בריגול עבור ישראל נעצר בחודש אוגוסט בגין העברת מידע מודיעיני לקצין ביטחון שעבד בשגרירות ישראל בתאילנד. הוא הוסיף כי הגבר השני "סחר במידע עם ארבעה אנשי מודיעין בריטים".

שני הגברים הם ככל הנראה איראנים, אך מעבר לכך לא ידוע עליהם דבר ומובאהד לא סיפק את שמותיהם. כמו כן, לא ידוע מי היו עורכי הדין של הנאשמים, או אם הייתה להם הגנה משפטית כלל. איראן מודיעה לעתים תכופות כי עלה בידה לפרק רשתות ריגול שנחשפו בה באמצעות מעצרים של אנשים שונים. המהימנות של אותם דיווחים, מן הסתם, מוטלת בספק, במיוחד לאור מגבלות חופש המידע והמידור הממשלתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully