וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת החשמל: האב שנהרג עם בתו בת"א הוזהר שוב ושוב

22.6.2014 / 18:45

האב ובתו הקטנה נהרגו כשנסחפו בגלשן למתחם משאבות הקירור של תחנת הכוח רדינג. לטענת החברה, רק שלשום נופקה לאיש התרעה נוספת בעניין. המשטרה: בודקים את הגידור במקום

צילום: יותם רונן, עריכה: יותם בן-דוד

חברת החשמל טוענת כי הגולש שנהרג אתמול בבוקר (שבת) עם בתו הקטנה במתחם תחנת החשמל ליד חוף רדינג בתל אביב הוזהר כמה פעמים שלא להתקרב למתחם. לדברי החברה, האיש, כבן 50, הוזהר שוב רק בסוף השבוע האחרון. המשטרה הוציאה צו נגד הפעלת המשאבות במקום.

מחקירת המשטרה עולה כי האיש ובתו (7) נהרגו כאשר הגלשן שעליו שטו הבוקר התהפך ליד תחנת הכוח בתל אביב. השניים הפליגו באזור האסור לרחצה, שאין בו מציל.

לאחר שטבעו, השניים נסחפו למערכות קירור המים של תחנת הכוח. אם המשפחה הזעיקה את המשטרה, וצוללים של כוח השיטור הימי פעלו במשך שעה כדי לחלץ את הגופות. פעולות החילוץ הסתיימו רק אחרי שחברת החשמל הפסיקו את עבודת המשאבות.

עוד בוואלה! חדשות:
שריפת ענק באזור קיסריה, תושבים באזור מסתגרים בבתים
מבצע "שובו אחים": חיפושים בבורות מים ומערות באזור חברון
בת ברית חדשה? משלוח נפט מכורדיסטאן הגיע לישראל

תחנת הכוח רדינג – תל אביב, יוני 2014. יוסי וייס, מערכת וואלה! NEWS
תחנת הכוח רדינג/מערכת וואלה! NEWS, יוסי וייס

לדברי חברת החשמל, האב ובתו התקרבו למתחם תחנת הכוח על גבי גלשן קטן מדגם "סאפ" (SUP). החברה הודיעה כי מדובר באזור מסוכן, שסומן בשלטי אזהרה וגודר בהתאם לכל אורכו: "יש שמירה רציפה באזור המדובר, ולצערנו האב שמצא את מותו הוזהר מספר פעמים בתקופה האחרונה, כולל ביום חמישי האחרון". עוד נמסר כי החברה פועלת עם המשטרה בחקירת המקרה, סיפקה לה תצלומים מהאזור ו"משתתפת בצער המשפחה".

בעקבות התאונה, תחנת משטרת תל אביב-צפון הוציאה צו האוסר את הפעלת המשאבות במתחם, עד אשר מנהלי חברת החשמל יציגו תכנית מבצעית למניעת גישה לא-מורשית לצינורות היניקה השואבים את מי הים אל הטורבינות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תחנת הכוח רדינג – תל אביב, יוני 2014. יוסי וייס, מערכת וואלה! NEWS
תחנת הכוח רדינג – תל אביב, יוני 2014/מערכת וואלה! NEWS, יוסי וייס

מפקד התחנה, סגן-ניצב חיים סרגרוף, אמר כי בחברת חשמל טענו כי בעבר הייתה גדר בסמוך לצינורות היניקה, אולם גורמים שונים פירקו אותה. "מבחינתנו, זה עוד כיוון חקירה. אם הייתה גדר, זה סימן שבחברת החשמל היו מודעים לסכנה, אז מדוע הם לא הקימו אותה מחדש?". קצין בכיר נוסף במשטרה אמר כי "הודענו לחברת החשמל שבשלב זה הם לא יכולים להפעיל את הטורבינות עד שהם לא מציבים גדר חדשה, או מציבים מאבטח באזור בכל שעות היממה".

סגן-ניצב סרגרוף ציין כי מהחקירה עולה שהגולש הגיע לחוף הרחצה הלא-מוכרז. בהמשך היום הגיעו בני משפחתו האחרים, בהם בתו בת ה-7, ושטו לכיוון רדינג. אנחנו לא יודעים איך בדיוק קרו הדברים והעניין בבדיקה. הוצאנו צו לבדיקת מצלמות האבטחה של חברת החשמל הפרוסות במקום. אחרי שנצפה בצילומים אני מאמין שנדע יותר".

(עדכון ראשון: 18:45)

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully