וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקיסטן: 3 גברים אנסו צעירה ותלו את גופתה על עץ

21.6.2014 / 6:05

לדברי המשטרה המקומית, השלושה הודו באונס וברצח של מוזאמיל ביבי, בת 20, במחוז פונג'אב. על הגופה זוהו סימני התנגדות. "שמענו על מקרים כאלה בהודו, אך מעולם לא בפקיסטן"

אזרחים סביב העץ עליו נתלו קורבנות אונס באוטאר פראדש, מאי 2014. רויטרס
אזרחים במחאה סביב העץ עליו נתלו הקורבנות בנות 14 ו-15 בהודו, לפני כחודש/רויטרס

שלושה גברים אנסו ורצחו את מוזאמיל ביבי, בת 20, ותלו את גופתה על עץ באזור לאיה שבמחוז פונג'אב בפקיסטן – כך מסר אתמול (שישי) סגדאת עלי צ'והאן, בכיר במשטרה המקומית לסוכנות הידיעות רויטרס. זאת, כחודש לאחר מקרה דומה בהודו השכנה, שעורר זעזוע ותרעומת בקרב האזרחים.

"זו הפעם הראשונה ב-22 שנותיי במשטרה שאני נתקל במקרה כזה", אמר צ'והאן, "צעירה נאנסה בצורה כזו ונמצאה תלויה מעץ. שמענו על מקרים כאלה בהודו, אך מעולם לא בפקיסטן". הוא סיפר כי בגדיה של מוזאמיל היו קרועים, וכוחות המשטרה הורידו את גופתה מהעץ והעבירו אותה לבית החולים.

עוד כותרות מהעולם בוואלה! חדשות:
"הגנה מגדר ההפרדה": כפר פלסטיני הוכר כאתר מורשת
האו"ם: מספר הפליטים העולמי חצה את ה-50 מיליון
בהלת אנתרקס בארה"ב: עשרות מדענים נחשפו לחיידק

הפגנה נגד העלייה במעשי האונס בהודו. קולקטה, יוני 2014. AP
המקרה הצית גל הפגנות. מחאה על התגברות מקרי האונס בהודו, החודש/AP

לדברי המשטרה, נמצאו סימני אלימות והתגוננות על הגופה, ונעצרו שלושה חשודים במעשה שהודו במיוחס להם. מהחקירה עולה כי הצעירה התנגדה למעשיהם של שלושת הגברים, ובתגובה הם חנקו אותה. עוד נמסר מהמשטרה כי הוריה של הצעירה חיפשו אותה במשך כל אותו הלילה, עד שמצאו את גופתה התלויה בבוקר שלמחרת.

לפני כחודש, שתי קרובות משפחה בנות 14 ו-15 נאנסו ונתלו על עץ בכפר קאטרה שבמדינת אוטאר פראדש בהודו. המקרה הצטרף לשורת מקרי אונס קשים במדינה בתקופה האחרונה, שעוררו מחאה נגד אלימות המופנית כלפי נשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully