וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי מעזה נמשך: רקטה התפוצצה ביישוב בדרום

21.6.2014 / 8:45

לאחר שהשבוע נורו מספר רקטות לעבר ישראל, נפלה רקטה בתחומי יישוב במועצה האזורית חוף אשקלון. לא דווח על נזק או על נפגעים. גורם מצרי: "ההסלמה - עניין ישראלי-פלסטיני"

צילום: דובר צה"ל

רקטה שנורתה לעבר ישראל מרצועת עזה התפוצצה הבוקר (שבת) בשטח יישוב במועצה האזורית חוף אשקלון. לא דווח על נזק או על נפגעים. אזעקת "צבע אדום" נשמעה באזור טרם הנפילה. הנפילה הבוקר הגיעה לאחר שבמהלך השבוע האחרון נרשמה הסלמה יחסית בגזרת הדרום, בצל מבצע "שובו אחים" להשבת שלושת הנערים החטופים בגדה המערבית.

ביום חמישי, יירטה מערכת "כיפת ברזל" בהצלחה רקטה ששוגרה מרצועת עזה אל עבר העיר אשקלון. מוקדם יותר באותו יום, התפוצצה רקטה בשטח פתוח באזור שדרות, מבלי שגרמה לנפגעים או לנזק. בתגובה לשיגורים, תקפו מטוסי חיל האוויר חמישה יעדי טרור ברצועת עזה. בהתקפה הופצצו שלושה משגרי רקטות מוטמנים, מחסן לאמצעי לחימה ואתר ששימש לפעולות טרור, וזוהו פגיעות במטרות.

וואלה! חדשות - הסיפורים החמים:
חטיפת הנערים: פעילות מוגברת באזור חברון
חשד לרצח: גבר בן 42 נדקר למוות בפתח תקווה
מהומה בחולות ביום הפליט: "מפגינים חסמו אוטובוס"

רקטה נפלה בשטח המועצה האזורית חוף אשקלון  ה-21 ביוני 2014. שי מכלוף
שרידי הרקטה שנמצאו הבוקר במועצה אזורית חוף אשקלון/שי מכלוף

ביום רביעי, התפוצצה רקטה בשטח בנוי בקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. נזק קל נגרם למבנה בקיבוץ, שאינו משמש למגורים. לא היו נפגעים באירוע. רקטה נוספת התפוצצה בשטח פתוח באזור מבלי לגרום לנפגעים או נזק. יום לפני כן, ביום שלישי, התפוצצה רקטה באזור אשקלון, והיא לא גרמה לנפגעים או לנזק. לאחר נפילת הרקטה, תקף חיל האוויר ארבעה יעדים בשטח רצועת עזה . מדובר צה"ל נמסר כי חיל האוויר תקף מוקד פעילות טרור ואתר לאחסון אמצעי לחימה בדרום רצועת עזה, אתר לאחסון אמצעי לחימה אחר במרכזה וכן אתר לייצור אמצעי לחימה בצפון הרצועה. נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות.

בשל שורת האירועים בשבוע החולף, אמר גורם מצרי לעיתון אל-חיאת, שרואה אור בלונדון, כי הסלמה ברצועה היא עניין פנימי בין ישראל לבין הפלסטינים, וכי מדינתו לא תתערב בנושא. "זהו עניין שקשור לישראל, לרשות הפלסטינית ולחמאס",אמר. עוד הדגיש, כי גם בסוגיית החטופים לא תיווכה מצרים בין הצדדים ולא התערבה. "לא קיימנו מגעים עם חמאס או עם הג'יהאד האיסלאמי בנושא", אמר.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully