וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתר פולארד למשפחת פרנקל: "ג'ונתן מתפלל בגיהנום"

16.6.2014 / 15:13

אשתו של המרגל הכלוא בארה"ב הגיעה לשלושת בתי משפחות החטופים והביעה הזדהות. "הוא היה נסער וקרא לציבור להתאחד ולהתפלל לשלומם. קיבלנו פידבק שהוא נגע בהרבה אנשים", אמרה

צילום: עומר מירון, ניב אהרונסון, גדעון צנטנר; עריכה: גדי וינסטוק

מתפללת לשלום החטופים: אסתר פולארד, אשתו של המרגל הישראלי ג'ונתן פולארד הכלוא בארצות הברית, ביקרה היום (שני) בבתי המשפחות של הנערים החטופים, ומסרה את תמיכתה ברגעיה הקשים. "ג'ונתן היה מאוד נסער לשמוע על האירוע המצער הזה, הוא מתפלל בגיהינום וקורא לציבור להתפלל לשלומם", אמרה בבית משפחת נפתלי פרנקל. "אנחנו כאן כדי לחזק את ידיהם, להתפלל, להזדהות ולקוות שהסיום יגמר במהרה ונראה את הבנים מגיעים הביתה בריאים ושלמים", הוסיפה.

פולארד, שבעלה נושא עונש מאסר בגין ריגול זה 28 שנים, חלקה מהחוויות האישיות שלה. "די לצרות שלנו. אנחנו מזדהים איתם. ג'ונתן ביקש מהציבור שיתאחד ויעשה כל מה שאפשר כדי לשחררם. אנחנו לא יוצאי דופן, כל עם ישראל וכל מי שיכול יעזור, אני בטוחה בזה. קיבלנו פידבק שהקריאה של ג'ונתן נגעה בהרבה אנשים", אמרה.

נפתלי פרנקל, שנחטף עם שני נערים נוספים, יוני 2014. באדיבות המשפחה
הנער החטוף נפתלי פרנקל/באדיבות המשפחה

שמו של פולארד עלה לכותרות לפני כחודשיים, עת עלתה האפשרות כי ישוחרר לקראת חג הפסח בעבור שחרור אסירים ביטחוניים בישראל כחלק מהמשא ומתן עם הפלסטינים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לבסוף הצעה זו ירדה מן הפרק, לא לפני שסירב המרגל הישראלי להשתחרר במסגרת עסקת אסירים. "משפחת פרנקל מדהימה. איך שהם מחזיקים מעמד זה לא יתואר. הם הודו לג'ונתן ומסרו שהם לא מאמינים שהוא נמצא שבוי כמעט 30 שנה", אמרה אשתו אסתר ביציאה מבית משפחת הנער החטוף ביישוב נוף איילון. "ג'ונתן עדיין מסור מאוד לעם ישראל".

פולארד אף התייחסה למצבו הבריאותי של בעלה הכלוא. "יש לו בעיות סכרת ושוב בעיות עם הכליות. הניתוח עזר אבל לא מספיק, והוא לא מקבל את הטיפול שהוא צריך". היא הוסיפה כי "ג'ונתן לא רצה להיות חלק מהעסקה הרעה שהוצעה, אבל לא שואלים אותו, הוא קלף מיקוח. אין לו מה לעשות".

חטיפת הנערים - כותרות אחרונות:
בלעדי: האדם האחרון שדיבר עם שלושת הנערים החטופים
מסר כוזב על גורל החטופים נשלח למשפחות: "מרושע"
אמו של החטוף איל יפרח: "הלב מאמין שתחזור בשלום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully