וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי: האדם האחרון שדיבר עם שלושת הנערים החטופים

16.6.2014 / 10:45

דקות לפני שדיווח אחד הנערים שנחטף, ל' פגש אותם כשחיכו לטרמפ. לדבריו, הוא עצר ושוחח עם אחד מהם, אך לא נסע בכיוון שאליו רצו להגיע. "הוא חייך אליי והודה לי, המשכתי בדרכי"

צילום: דוד קורן, עומר מירון, ניב אהרונסון, גדעון צנטנר, טובה לזרוב, דובר צה"ל, רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

עדות מהפגישה האחרונה לפני החטיפה: ל', תושב אחד מיישובי גוש עציון בן כ-30, עבר בצומת היישוב ראש צורים בליל חמישי והיה ככל הנראה האחרון שדיבר עם שלושת הנערים שנחטפו – נפתלי פרנקל, גיל-עד שער ואיל יפרח – כך נודע לוואלה! חדשות. מעט לאחר השעה 22:00 יצא ל' מהיישוב, ובשעה 22:05 עצר בטרמפיאדה הצמודה לו. על פי עדותו, עמדו במקום שלושת הנערים שהחזיקו בתרמילים וחיכו לטרמפ.

ל' סיפר על שיחתו עם אחד החטופים, איל יפרח. "הוא ניגש אל הרכב כשתיקו על גבו ושאל אותי לאן אני מגיע. השבתי שאני נוסע לכיוון משואות יצחק. הוא חייך לכיווני, לא נראה מאוכזב, אמר לי שהם מחפשים טרמפ למקום אחר והודה לי על שעצרתי", שחזר ל'. בשלב זה הוא המשיך בדרכו.

חטיפת הנערים - כל הכותרות:
קצין בכיר: "לצה"ל מידע רב על הנערים החטופים"
פרשנות: צה"ל הכריז מלחמה על חמאס
הקבינט שוקל להרוס את בתיהם של בכירי חמאס בגדה

טרמפיאדה. עומר מירון
הטרמפיאדה שממנה תפסו טרמפים שלושת החטופים. הטרמפיאדה שבה חיכו הנערים. למצולמים אין קשר לכתבה/עומר מירון

למחרת, כאשר החלו להגיע השמועות על החטיפה, שחזר ל' את שאירע ערב קודם לכן והבין שמדובר באותם שלושה נערים. מאז לא מפסיק ל' לחשוב על האירוע, ועל כך שהיה האחרון לדבר עם הנערים טרם החטיפה. ל' יצר קשר עם כוחות הביטחון והעביר להם את פרטי האירוע. היום הוא אומר: "אני מנסה לתת להם כוח כדי שיחזרו בשלום ובמהרה למשפחותיהם".

מחקירת האירוע עולה כי גיל-עד שער ונפתלי פרנקל עזבו את הישיבה בהתנחלות כפר עציון בשעה 22:00 ויידעו את הוריהם שהם עושים את דרכם הביתה לטלמון ולנוף איילון. עדי ראיה תיארו כי זמן קצר לאחר מכן ראו את השניים עומדים בצומת אלון שבות ומנסים לעצור טרמפ לכיוון בית שמש. בסביבות 21:40 שוחח איל יפרח עם אחד מחבריו ואמר לו שהוא מחכה לטרמפ בדרכו לביתו שבאלעד. עדותו של ל' יכולה לשפוך אור על העובדה שהשלושה נאספו מאותו המקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החטופים, פרנקל, שער ויפרח/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש הותר לפרסום כי ב-22:25 התקבלה במוקד 100 של המשטרה שיחת טלפון מאחד הנערים, שבה הוא נשמע לוחש: "חטפו אותי, חטפו אותי". אחרי כן נותקה השיחה בפתאומיות. כפי שנחשף בוואלה! חדשות, המשטרה התעלמה מהשיחה. היא סווגה כמטרד והוכנסה לארכיון המשטרה מבלי שהועבר עליה דיווח לצה"ל ולשב"כ. רק ב-4:00 לפנות בוקר, שעות לאחר תחילת האירוע, גילו בצה"ל על החטיפה.

לפניות לכתב: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully