וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין בכיר: "לצה"ל מידע רב על הנערים החטופים"

מתאם פעולות הממשלה בשטחים אמר לסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" שהחקירה מתנהלת בחשאיות, וסירב לפרט. כמו כן, הוא הכחיש כי קיים שיתוף פעולה ביטחוני עם הרשות ועם מצרים

צילום: עומר מירון, יוסי ציפקיס, דובר צה"ל, רויטרס; עריכה: טל רזניק; קריינות: אביב אברמוביץ'

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף יואב מרדכי, אמר אמש (ראשון) לסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" כי צה"ל מחזיק בידיו מידע רב על החטופים גיל-עד שער, איל יפרח ונפתלי פרנקל. הוא הדגיש שהחקירה מתנהלת בחשאיות מוחלטת וסירב למסור פרטים נוספים היכולים לשפוך אור על פרשת החטיפה.

נוסף על כך, הכחיש אלוף מרדכי את הפרסומים שלפיהם מתקיים תיאום ביטחוני בין ישראל לבין הפלסטינים או המצרים בנוגע לחיפוש אחר החטופים. כמו כן, הוא הודיע שהסגר על מחוז חברון יימשך וכי ייאסר על פועלים וסוחרים פלסטינים לצאת לישראל ולטוס לחו"ל.

לקריאה נוספת על חטיפת הנערים
"שובו אחים": 150 פלסטינים נעצרו בגדה מתחילת המבצע
חטיפת הנערים: צה"ל הכריז מלחמה על חמאס
הקבינט שוקל להרוס את בתיהם של בכירי חמאס בגדה

נמשך המאמץ לאיתור החטופים: "פעולה מורכבת וסבוכה". צילום מסך
אלוף מרדכי חזר על הטענה כי חמאס אחראי לחטיפתם של גיל-עד שער, איל יפרח ונפתלי פרנקל/צילום מסך

"צה"ל ימשיך לעבות את כוחותיו, להציב מחסומים ולערוך חיפושים בבתים אם יידרש הדבר", הצהיר אלוף מרדכי. הוא סירב לומר אם יש מידע ממשי על כך שהנערים החטופים נמצאים בחברון, וחזר על ההודעה כי חמאס הוא שעומד מאחורי החטיפה.

במהלך הלילה נעצרו 40 פלסטינים ברחבי יהודה ושומרון במהלך פעילות צה"ל. כל העצורים בפשיטות הלילה הם אנשי חמאס, ומתחילת המבצע נעצרו 150 פלסטינים בגדה, בהם עזיז דוויק, המכהן כיו"ר הפרלמנט הפלסטיני, וחסן יוסף, בכיר הארגון בגדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully