וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של החטוף איל יפרח: "הלב מאמין שתחזור בשלום"

16.6.2014 / 12:13

הוריו של יפרח התייחסו לראשונה בתקשורת לחטיפת בנם, והודו לציבור על התמיכה ולמערכת הביטחון על המאמצים לאתר את בנם. "אנחנו אוהבים אותך. תחבק חזק חזק את גיל-עד ואת נפתלי"

צילום: דוד קורן, עומר מירון, ניב אהרונסון, גדעון צנטנר, טובה לזרוב, דובר צה"ל, רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

אמו של הנער החטוף איל יפרח, איריס יפרח, התבטאה היום (שני) לראשונה בפומבי מאז נחטף בנה ואמרה: "אילי שלנו, אנחנו אוהבים אותך. עם ישראל מתפלל למענך - תסתכל איזה יופי של עם. תחבק חזק חזק את גיל-עד ואת נפתלי. אתה חזק, בשבילם ובשביל כולנו. הלב שלנו קרוע, שבור, ועם זאת הלב מאמין, מאמין שתחזרו הביתה בשלום בריאים ושלמים. אנחנו רוצים כבר לחבק אותך בשתי ידינו חזק חזק. תחזרו הביתה בשלום".

אביו של יפרח, אורי, הודה לכוחות הביטחון על מאמציהם לאיתור החטופים. "אנחנו מברכים אותם על שיצאו לפעילות ושיחזרו הביתה בשלום. אנחנו יודעים שהם מתנדבים לפעילות. הם רצים, הם מחפשים את הנערים, ואנחנו מודים להם מקרב לב". הוא הוסיף: "אנחנו קוראים לעם ישראל להמשיך ולהתפלל, להמשיך להיות מאוחד. כוחנו באחדותנו".

חטיפת הנערים - כל הכותרות:
בלעדי: האדם האחרון שדיבר עם שלושת הנערים החטופים
אבו מאזן שוחח עם נתניהו; "מגנה את חטיפת הנערים"
"שובו אחים": 150 פלסטינים נעצרו מתחילת המבצע

תיעוד: הצעיר איל יפרח שנחטף בגוש עציון. מערכת וואלה! NEWS
"מודים לכוחות הביטחון", אמר האב. איל יפרח/מערכת וואלה! NEWS

בת-גלים שער, אמו של גיל-עד שער, דיברה אתמול מחוץ לבית המשפחה ביישוב טלמון שבבנימין. "אנו עוברים תקופה לא פשוטה בימים אלו", סיפרה. "אני רוצה לחבק את עם ישראל חיבוק גדול, חיבוק של הכרת הטוב, חיבוק של תודה, חיבוק של תפילה. אתם נותנים לנו הרבה כוח, שמחזק אותנו בימים אלה, ואנחנו מעבירים את כל האנרגיות הטובות האלו לגיל-עד שלנו. גיל-עד חזק, וכך גם שני חבריו".

מוקדם יותר אתמול דיברה לראשונה גם אמו של נפתלי פרנקל, רחל פרנקל. "נפתלי, אבא, אימא והאחים שלך אוהבים אותך עד אין קץ, ועם ישראל הופך עולמות בשביל להחזיר אותך הביתה", פנתה אליו מבית המשפחה שביישוב נוף איילון. "אנו מוקפים במעטפת מאוד חמה של משפחה וקהילה נהדרות", המשיכה האם. "הם דואגים לנו ושומרים על הילדים שלנו. אנו בקשר עם המשטרה, השב"כ והדרג המדיני, הם מעדכנים אותנו בכול. אנו יודעים ומרגישים שהופכים עולמות כדי להחזיר את הילדים הביתה".

לפניות לכתבת: gali.gnt@walla.com

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully