וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של גיל-עד: "בני חזק, עם ישראל נותן לנו כוח"

בת גלים שער, אמו של אחד החטופים, הודתה למערכת הביטחון על המאמץ הגדול להשבת הצעירים: "אנחנו מרגישים את החיבוק, ומעבירים את כל האנרגיות הטובות האלו לגיל-עד"

צילום: אבי כהן, עריכה: טל רזניק

בת גלים שער, אמו של גיל-עד שער, אחד הנערים שנחטפו בליל חמישי האחרון בגוש עציון, הודתה אמש (ראשון) למערכת הביטחון על המאמץ המתמשך למען איתור בנה ושני הנערים האחרים, נפתלי פרנקל ואיל יפרח. "אני רוצה להודות לחיילים ולכוחות הביטחון, אוהבים אתכם ומרגישים את החיבוק שלכם חזק חזק", אמרה שער, שדיברה מחוץ לבית המשפחה ביישוב טלמון שבבנימין. "אנחנו יודעים שמראש הממשלה ועד אחרון החיילים, כולם עושים כל שניתן כדי להחזיר אותם. אני רוצה לומר תודה רבה".

"אנו עוברים תקופה לא פשוטה בימים אלו", סיפרה. "אני רוצה לחבק את עם ישראל חיבוק גדול, חיבוק של הכרת הטוב, חיבוק של תודה, חיבוק של תפילה. אתם נותנים לנו הרבה כוח שמחזק אותנו בימים אלה ואנחנו מעבירים את כל האנרגיות הטובות האלו לגיל-עד שלנו. גיל-עד חזק, וכך גם שני חבריו".

חטיפת הנערים - כותרות אחרונות:
הותר לפרסום: אחד הנערים התקשר למשטרה ולחש - "חטפו אותי"
משחרור שליט: 101 ניסיונות חטיפה - ושניים שהצליחו
בעיצומו של המשבר: אשת אבו מאזן אושפזה בישראל
נקודת האל-חזור לחטיפה | דני אילון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עוברים תקופה לא פשוטה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוקדם יותר אתמול דיברה לראשונה גם אמו של נפתלי פרנקל, רחל פרנקל. "נפתלי, אבא, אמא ואחים שלך אוהבים אותך עד אין קץ ועם ישראל הופך עולמות בשביל להחזיר אותך הביתה", פנתה אליו מבית המשפחה שביישוב נוף איילון. "אנו מוקפים במעטפת מאוד חמה של משפחה וקהילה נהדרות", המשיכה האם. "הם דואגים לנו ושומרים על הילדים שלנו. אנו בקשר עם המשטרה, השב"כ והדרג המדיני, הם מעדכנים אותנו בהכול. אנו יודעים ומרגישים שהופכים עולמות כדי להחזיר את הילדים הביתה".

היא ציינה כי היא ומשפחתה "אסירי תודה לכל חייל בשטח, לכל שב"כניק, לחברי כנסת, לאבא ואימא של החיילים בשטח, לכל אנשי התקשורת שכאן בשמש כדי להביא את הסיפור שלנו לעולם. תודה, תודה רבה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דובר צה"ל, תת-אלוף מוטי אלמוז, העביר אמש תדריך לתקשורת ועדכן על התקדמות החיפושים אחרי תלמידי הישיבה. "ביממה האחרונה עצרנו עשרות חברי חמאס, בראשם שייח חסן יוסוף וכן חברי מועצה מחוקקת. החלק הדרומי של יהודה ושומרון נמצא בסגר כדי להבטיח את הפעולה הצבאית, ונמשיך כך גם בימים הקרובים", אמר אלמוז, שדיבר ממפקדת פיקוד מרכז.

"אני רוצה לחזק את המשפחות ולהבטיח שגם בשעות אלו צה"ל פועל בעוצמה רבה בכל השטח כדי להגיע לנערים", הוסיף. "המטרה של צה"ל, המשטרה ושירות הביטחון הכללי משותף. אנו פועלים ביחד, נכנסים לשטח ופועלים בעוצמות גדולות כדי להבטיח הצלחה. המטרה היא להגיע לנערים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שר הביטחון, משה יעלון, שנאם אמש בטקס פרס ביטחון ישראל בבית הנשיא בירושלים, התייחס בנאומו לחטיפת הנערים. "בסוף השבוע קיבלנו עדות נוספת לאכזריות ולשנאה היוקדת אשר מנחה את ארגוני הטרור סביבנו, עת חטפו שלושה נערים - גיל-עד, נפתלי ואיל - שהיו בדרכם לבתיהם", אמר יעלון.

"אותה רשות פלסטינית, אשר יש מי שמכנים אותה מתונה, כרתה רק לאחרונה ברית עם חמאס, ארגון הטרור שחרת על דגלו רצח יהודים באשר הם ושאיפתו היא להשתלט על יהודה ושומרון, ועליו מוטלת האחריות לחטיפת שלושת הנערים בסוף השבוע. נדע לגבות מחיר כבד מאוד מראשי חמאס, בכל מקום ובכל עת שנמצא לנכון, ומכל מי שיעלה על דעתו לפגוע באזרחי ישראל ולשבש את חייהם".

(עדכון ראשון: 21:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully