וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע החטיפה: תקיפה אווירית בעזה וסגר בחברון

מדובר צה"ל נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות בארבעה מוקדי פעילות טרור ושני מחסני נשק. סגר הוטל על חברון ומעברי הגבול לעזה נסגרו. התקיפה בתגובה לירי רקטות לעבר שטח ישראל

צילום: קובי אליהו, עומר מירון, ניב אהרונסון, רויטרס, עריכה: קשת סידי, קריינות: לירון בארי

מטוסי חיל האוויר תקפו הלילה (ראשון) שמונה יעדים ברצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי מדובר בשלושה מוקדי פעילות טרור, שני אתרי ייצור ואחסון נשק בדרום רצועת עזה ומוקד פעילות טרור נוסף במרכזה.

בהתאם להערכת המצב של צה"ל, שר הביטחון משה יעלון החליט להטיל סגר כללי על נפת חברון החל מהיום בשעה 00:00. כמו כן, נסגרו המעברים כרם שלום וארז לרצועת עזה. במהלך הסגר יותר מעבר רק במקרים הומניטאריים, רפואיים וחריגים, בכפוף לאישור המנהל האזרחי.

חטיפת הנערים - סיקור מיוחד:
משפחות החטופים מתפללות לשובם: "לא ישנו כל הלילה"
העיד במשטרה: "הסעתי את הנערים לפני שנחטפו"
מחדל: המשטרה לא הודיעה על החטיפה בזמן

ראש הממשלה בנימין נתניהו מקיים הערכת מצב עם ראשי מערכת הבטחון בקריה, בעקבות חטיפת הנערים. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
ראשי מערכת הביטחון בהערכת מצב עם ראש הממשלה, אמש/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

הודעת דובר צה"ל מצטרפת לדיווחים בכלי התקשורת הפלסטיניים אודות ההפצצות באזור רפיח שבדרום רצועת עזה. על פי הדיווחים, מסוקים של צה"ל תקפו מטרה בשכונת א-סלאם שבמזרח רפיח. כמו כן, הותקפו בסיסים של חמאס ושל הג'יהאד האיסלמי.

התקיפה, שמתבצעת על רקע חטיפת שלושת הנערים בגדה המערבית, מצטרפת לתקיפה נוספת של חיל האוויר שהפציץ הלילה יעדי טרור בדרום הרצועה. מדובר צה"ל נמסר לפנות בוקר: "זוהו פגיעות מדויקות במטרות. צה"ל לא יסבול ניסיונות פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל ויפעל נגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל".

עוד לפני התקיפה הראשונה בעזה, התפוצצה רקטה בשטח פתוח באזור המועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בשעות הערב המוקדמות התפוצצה רקטה נוספת בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. גם באירוע זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully