וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 16 טבע למוות במרינה באשדוד

8.6.2014 / 0:02

גופתו של הנער נמשתה מהמים בתום שעות של חיפושים, בהן נטלו חלק כוחות משטרה גדולים בסיוע חיל הים. תחילה נמצאו בגדיו על שובר גלים, ולאחר זמן קצר אותר ללא רוח חיים

צילום: שי מכלוף, עריכה: קשת סידי

נער, בן 16, טבע למוות אתמול (שבת) במרינה שבאשדוד. הנער, ככל הנראה, בילה עם חבריו במרינה. הם היו במקום אסור לרחצה, ומכשהנער נעלם הם הזעיקו את כוחות החילוץ. המאמצים לאיתורו נעשו במשך כמה שעות, ובמסגרתם נפתח חדר פיקוד מיוחד בראשות מפקד משטרת אשדוד, סגן-ניצב נועם שקל. את החיפושים ריכזו יחידת הצוללנים של המחוז הדרומי ואנשי חיל הים. בתחילה, מצאו הכוחות את בגדיו של הנער על שובר הגלים. לאחר זמן קצר, נמשתה גופתו מהמים.

שכניו של הנער הגיעו למקום עם תחילת החיפושים. "אתמול בערב דיברנו איתו והוא סיפר לנו שהוא מתכוון ללכת לים, וביקשנו ממנו שלא יעשה כך", שחזרו. "הוא הגיע למקום יחד עם כמה חברים, הם עדיין לא מבינים מה קרה ולמה הוא טבע", הוסיפו.

עוד בוואלה! חדשות:
"אולי צריך לא להצביע בגלל ההליך העקום שנוצר"
בן 3 נדרס למוות בידי אביו בכפר משהד שבצפון
משפחתו של פואד: "היה לא הגיוני שימשיך להתמודד"

נער בן 16 טבע למוות במרינה שבאשדוד. שי מכלוף
אנשי כוחות ההצלה בחמ"ל המיוחד במרינה/שי מכלוף

בתחילת החודש טבע למוות ילד בן שבע במאגר מי קולחין סמוך לבית העמק שבגליל המערבי. מחקירת האירוע עלה כי שני אחים וחבר נוסף, תושבי אבו סנאן, נכנסו לשחות במאגר אף ששניים מהם לא ידעו לשחות. בשלב מסוים ניסו הילדים לצאת, אולם רק שניים הצליחו, ואילו השלישי טבע.

לפני כחודשיים טבע מאיר קידר, תלמיד ישיבה בן 20 מירושלים, במעיין עין מודע שבעמק בית שאן בצפון. הוא הגיע לבית החולים העמק שבעפולה כשמצבו הוגדר אנוש ולא יציב, ובתום שעות של טיפולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

(עדכון ראשון: 18:59)

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully