וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 3 נדרס למוות בידי אביו בכפר משהד שבצפון

אחיקם משה דוד

7.6.2014 / 17:16

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי האב, בן 35, הגיע לאסוף את בנו מהגן. במהלך נסיעה לאחור הוא פגע בילד, שפונה במצב אנוש לבית החולים האיטלקי שבנצרת, שם מת מפצעיו

אמבולנס של מגן דוד אדום, דצמבר 2011. דרור עינב
בוחני התנועה יחקרו את זירת התאונה/דרור עינב

ילד בן שלוש נדרס היום (שבת) למוות בכפר משהד שמצפון לנצרת עילית. ככל הנראה, אביו של הילד הוא זה שנהג ברכב. חובשים ופראמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לילד טיפול רפואי במקום ופינו אותו במצב אנוש תוך פעולות החייאה לבית החולים האיטלקי שבנצרת. בוחני תנועה בדרכם למקום התאונה על מנת לחקור את הזירה ולגבות עדויות מתושבי המקום.

מחקירה ראשונית של המשטרה עלה כי האב, בן 35, הגיע לאסוף את בנו מהגן. במהלך נסיעה לאחור הוא פגע בילד, שפונה לבית החולים, שם כאמור מת מפצעיו.

אמש נפצע באורח בינוני עד קשה ילד בן שש מעילוט שליד שפערם מפגיעת טרקטור. הילד פונה לבית החולים האנגלי בעיר ולאחר מכן הועבר לבית החולים רמב"ם שבחיפה. בוחני אגף התנועה עיכבו את הנהג לחקירה בחשד שלא הבחין בילד בעת נסיעתו.

מוקדם יותר אתמול נפצע באורח בינוני עד קשה ילד בן שבע נפגע מפגיעת כלי רכב בעת שרכב על אופניים ברחוב גוש עציון שבעפולה. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית חולים העמק שבעיר, כשהוא סובל מחבלות ראש ומעורפל הכרה.

עוד בוואלה! חדשות:
בן אליעזר פורש מהמרוץ לנשיאות: "עשו ממני שק חבטות"
הוא עוד ישוב: לא תמה ההיכרות עם אחמדינג'אד
ח"כ מצנע: "נתניהו פחדן, צריך לפרוש מהממשלה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully