וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשתה גופתו של בן ה-7 שטבע במאגר בגליל המערבי

1.6.2014 / 18:02

הילד, תושב הכפר אבו סנאן, נכנס למאגר יחד עם אחיו וילד נוסף. שניים מהם, שהצליחו לצאת מהמאגר, רצו בבהלה ועצרו עובר אורח. הוא הזעיק את כוחות ההצלה שאיתרו את גופתו

ילד טבע במאגר מי קולחין ליד הכפר אבו סנאן. פאנט
כוחות ההצלה הוזעקו למאגר/פאנט

נמצאה גופתו של הילד בן השבע שטבע היום (ראשון) במאגר מי קולחין סמוך לבית העמק שבגליל המערבי. מחקירת האירוע עולה כי שני אחים וחבר נוסף, תושבי אבו סנאן הסמוך, החליטו אחר הצהריים ללכת לרחוץ ולשם כך חצו רגלית את השדות המפרידים בין הכפר למאגר.

לדברי מפקד תחנת משטרת נהריה, סגן-ניצב יוסי שרביט, השלושה טיפסו על הגדר שתוחמת את המאגר ונכנסו לשחות - אף ששניים מהם לא ידעו לשחות. בשלב מסוים ניסו הילדים לצאת, אולם רק שניים הצליחו והשלישי החל לטבוע. הם רצו בבהלה ועצרו עובר אורח שהזעיק את כוחות ההצלה.

לקריאה נוספת
”במקרה של טביעה, כל שנייה קובעת”
פעוט בן שנתיים טבע בבריכה בצפון; מצבו קשה מאוד
צעיר בן 21 טבע למוות במאגר מים ליד ירושלים

ילד טבע במאגר מי קולחין ליד הכפר אבו סנאן. פאנט
ילד טבע במאגר מי קולחין ליד הכפר אבו סנאן/פאנט

בחודש פברואר האחרון טבע למוות צעיר בן 21 כששחה עם חבריו במאגר בית זית שבפאתי ירושלים. הצעיר ושלושה מחבריו, תלמידים בישיבת חברון שבבירה, נכנסו למאגר המוכר כדי לשחות - אף שהמקום לא מוכרז לרחצה. בשלב מסוים נעלם אחד הצעירים, וחבריו מיהרו להודיע על כך למד"א ולמשטרה. למאגר הוזעקו כוחות הצלה, בהם יחידת 669 של צה"ל, צוללנים של זק"א ואנשי מד"א - שפתחו בחיפושים. חפ"ק הוקם באזור, ולמקום אף הוקפצו מסוק משטרתי ומסוק צבאי על מנת לסייע.

שבוע קודם לכן טבעה למוות אישה בת 76 ממרכז הארץ באתר המרחצאות חמת גדר שבדרום רמת הגולן. ככל הנראה האישה התעלפה באחת הבריכות שבמקום והוצאה מהמים כשהיא בהכרה. משם הועברה למרפאה, אך איבדה דופק ונשימה ולאחר מאמצי החייאה של צוותי מד"א נקבע מותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully