וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב אחת הילדות שמתו בבריכה: "נגדעו בשיא פריחתן"

5.6.2014 / 13:13

הותר לפרסום כי הילדות שנמצאו מתות בבריכה בסביון הן קורל שרי ואור קורן בנות ה-11. אביה של קורל אמר: "אם נגלה שמדובר ברשלנות, אכעס על המשפחה". הגופות נשלחו לנתיחה

מערכת וואלה!

הותר לפרסום כי הילדות שמתו בבריכת שחייה פרטית בסביון במהלך חג השבועות הן קורל שרי ואור קורן בנות ה-11. "הן היו ילדות מאושרות, הן נגדעו בשיא פריחתן", אמר היום (חמישי) אביה של קורל, אילן שרי. "דאגתי כמו כל אבא אבל סמכתי על כך שהיא הולכת לבית של אנשים שמשגיחים עליה. ברור שאם נגלה שמדובר ברשלנות יהיה לי כעס על המשפחה, אבל הם שילמו את המחיר שלהם".

"אני מקבל תמיכה מדהימה מהעיר הזאת", הוסיף האב. "אחרים במשפחה עדיין לא עיכלו. אני מניח שרק הזמן יעשה את שלו. אמר לי אדם חכם, יש לך 50 שנה להתגעגע אליה. היא הייתה מחוברת אליי ולכל המשפחה. היא לא נפרדה ממני, היא עדיין אצלי בנפש, אני לא נפרד ממנה". הוא הוסיף כי עיריית יהוד-מונוסון מתכננת להקציב לה חלקה בעיר. "אני אעשה לה שם גן עדן של ממש עם עץ אקליפטוס", אמר.

עוד על מות הילדות בבריכה:
תיעוד: זו בריכת המוות בה נהרגו הילדות בסביון
הערכה: הילדות הורעלו למוות בבריכה בסביון
ממה מתו הילדות? "לא הגיוני שבנות 12 יטבעו"

קורל שרי שנמצאה ללא רוח חיים בבריכה בסביון. יוני 2014. באדיבות עיריית יהוד מונוסון, מערכת וואלה! NEWS
"היו ילדות מאושרות". קורל שרי/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות עיריית יהוד מונוסון

סבתה של אחת הילדות מצאה את השתיים ביום שלישי ללא רוח חיים בבריכה שבביתה. היא מיהרה למשות אותן מהמים ובמקביל הזעיקה למקום את המשטרה. גופותיהן נשלחו לנתיחה שלאחר המוות במכון לרפואה משפטית באבו כביר כדי לבדוק מה גרם למותן. בין היתר, נבדקות האפשרויות שהן התחשמלו למוות או הורעלו מחומר ששוחרר מאחת המערכות בבריכה.

בידיהם של חוקרי המשטרה תיעוד ממצלמות האבטחה של הבית. המצלמות תיעדו את שתי הילדות משחקות בבריכה. בשלב מסוים נראית אחת מהן מגיעה לאזור הקולטן התחתון של משאבת הבריכה, שם היה גם הרובוט המנקה את רצפת הבריכה. אחר כך נראית הילדה משדרת מצוקה, וכעבור זמן קצר ביותר נראית חברתה מתקרבת אליה ומתחילה גם היא לטבוע.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אור קורן, שטבעה למוות בבריכה בסביון, יוני 2014. באדיבות המשפחה
טרם התבררה סיבת המוות. אור קורן/באדיבות המשפחה

למומחים סייגים ראשוניים לגבי כל אחת משתי ההשערות – התחשמלות והרעלה. באשר להתחשמלות, ציינו המומחים כי מתח הזרם שבו פועלים הרובוט ומערכות החשמל בבריכה הוא 24 וולט, זרם שלא גורם למוות. כמו כן, המים מוליכים חשמל ולכן אם זו הייתה הסיבה, סביר שהילדות היו מתחשמלות שתיהן באותו זמן ובאופן מידי. כמו כן, נראה שמערכת הפחת בבית הייתה תקינה. לפיכך, לא ברור אם היה קצר, מדוע המערכת לא ניתקה את זרם החשמל בבית. באשר לרעלנים, גם כאן לא ברור הפרש הזמן שבין טביעתה של אחת הילדות לבין זו של השנייה.

הודעת ניחומים בבית הספר בו לומדות שתי הבנות שטבעו למוות בבריכה בסביון. רויטל בלומנפלד, מערכת וואלה!
אבל בבית הספר "הרצל" ביהוד/מערכת וואלה!, רויטל בלומנפלד

בית הספר היסודי "הרצל" ביהוד, שבו למדו שתי הבנות, כינס אמש את כל התלמידים וההורים לשיחה עם צוות בית הספר ועם השירות הפסיכולוגי בעקבות המקרה הקשה. ההורים והילדים שוחחו על המקרה בליווי יועצת בית הספר ובנוכחות סגל המורים, ודיברו על הדרך להתמודד עם הרגשות והתחושות הקשות שילוו את בית הספר בימים הקרובים וביתר שאת ביום ראשון, כשישובו לספסל הלימודים לאחר סיום חופשת שבועות. תלמידים רבים סיפרו לוואלה! חדשות כי שמעו על המקרה באמצעות הודעת ווטסאפ.

עוד במהדורה:

סקר: רוב הציבור מאמין לטענת משרד האוצר ולא למשרד הביטחון. ההתגוששות של משרד האוצר ומשרד הביטחון על רקע התקציב הגיעה השנה לשיאים חדשים, עם הטחת עלבונות והאשמות הדדיות . סקר של המכון הישראלי לדמוקטיה ומכון אוונס באוניברסיטת תל אביב מצא כי הציבור הישראלי דווקא נוטה לאמץ את עמדתו של יאיר לפיד על פני זו של בוגי יעלון.

תגובת נגד לקופיקס? סצינת קפה הגורמה משגשגת. אחרי שמיצינו את הקפה בחמישה שקלים, רשתות בתי קפה בירושלים ובתל אביב מקדמות טרנד חדש לחובבי קפאין אניני טעם - תערובות של קפה גורמה מאתיופיה וקוסטה ריקה במחירים גבוהים מהממוצע. ריטה גולדשטיין, כתבת וואלה! אוכל, בדקה האם הציבור הישראלי מוכן להשקיע בקפה איכותי.

איש השבוע: אביו של החייל האמריקאי החטוף. מהזדהות עם העם האפגני, דרך לימוד שפת הפשטו ועד גידול זקן עבות כמו החוטפים של בנו. רוברט "בוב" ברגדהאל, אביו של החייל האמריקני בו ברגדהאל שנשבה בידי הטליבאן באפגניסטן, הפך לכוכב האמיתי בסיפור השיבה של בנו.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ירידה בטמפרטורות והן תהיינה נמוכות מהרגיל בעונה, בשבת דומה. סיכוי לטפטוף במהלך סוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully