וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: זו בריכת המוות בה נהרגו הילדות בסביון

4.6.2014 / 18:09

משעות הבוקר הגיעו חברים וקרובים לנחם את משפחות שתי הבנות שנמצאו ללא רוח חיים בבריכה בסביון. ראשת העיר יהוד שבה התגוררו הבנות: "האב שבור, האמא לא יוצאת מהמיטה"

עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: לירון בארי

חברים ובני משפחה הגיעו משעות הבוקר (רביעי) לנחם את המשפחות של שתי הבנות שנמצאו אתמול ללא רוח חיים בבריכה ביתית בסביון. בין המבקרים, הייתה גם ראשת העיר יהוד שבה התגוררו. "האב חזר שבור מהמכון הפתולוגי לאחר שזיהה את בתו", סיפרה בצאתה מבית אחת המשפחות. "האמא כל היום ישנה במיטה. המשפחות רוצות לשוחח אחת עם השנייה ולראות אם אפשר לפרסם את זהות הבנות. הם אינם מסוגלים להחליט עדיין שום דבר".

עוד על הטרגדיה בסביון:
שתי ילדות טבעו למוות בבריכה פרטית בסביון
מתחזק החשד שהילדות התחשמלו: "לא הגיוני שבנות 12 יטבעו"
הערכה: הילדות הורעלו למוות בבריכה בסביון

לדבריה, מדובר בטרגדיה קשה מאוד. "קשה לעמוד מול הורים שאיבדו ילדות כל כך צעירות, אבל כל אחת מהמשפחות עטופה בהרבה אהבה - גם של שכנים, גם של משפחה, גם של תושבים. נעשה כל מה שאפשר מבחינת העירייה והעיר כולה כדי לסייע להן. הן היו חברות מאוד טובות. שתי בנות שנקטפו בגיל כזה, שזה באמת בלתי נתפס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבריכה בסביון שבה נמצאו הבנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם חבריהן של הילדות לספסל הלימודים, הגיוע לנחם כשהם מלווים בהוריהם. "היינו באים הרבה לבריכה הזאת, כל החברים", סיפרה אחת הבנות. "אהבנו אותן מאוד, הן היו חשובות לנו. ההורים שלהן עצובים נורא, הם לא מפסיקים לבכות".

אב שהגיע עם בתו להשתתף בצער המשפחות הוסיף: "ממה שהבנו, השיער של אחת הבנות נתפס ברובוט והיא התחשמלה. באותו הזמן, הילדה השנייה הייתה מחוץ לבריכה, היא הלכה לשתות מים וכשראתה שחברתה במצוקה הושיטה לה יד – והזרם החשמלי עבר. הילדים שלנו כל הזמן היו הולכים לבריכה שלהם. הם היו חברים קרובים".

שכנה של אחת הבנות הביעה צער על המקרה ואמרה: "אני לא מאמינה שזה קרה לה. היא הייתה ילדה מקסימה, תמיד הייתה מסתובבת עם הכלבה שלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שתי ילדות בנות 12 טבעו למוות בבריכה פרטית בסביון, ה-3 ביוני 2014. דרור עינב
ביתה של הסבתא בסביון/דרור עינב

שתי הילדות, בנות 12, הגיעו אתמול בשעות הצהריים אל הבריכה שבבית סבתה של אחת מהן. בשלב מסוים, מצאה הסבתא - שכל אותו זמן שהתה בבית - את השתיים כשהן מחוסרות הכרה בתוך המים. היא מיהרה למשות אותן מהמים ובמקביל הזעיקה למקום את המשטרה. שוטר סיור שהגיע למקום החל לבצע בילדות פעולות החייאה בסיוע טלפוני של מד"א עד להגעת צוותי ההצלה למקום. בתום פעולות החייאה ממושכות נאלצו הצוותים לקבוע את מותן.

לפי שעה, לא הושגה פריצת דרך באשר לסיבה שגרמה לטרגדיה. במשטרה בודקים שני כיוונים עיקריים לסיבת המוות – קצר שגרם להתחשמלות הילדות ושחרור רעלים מאחת המערכות בבריכה. בניגוד להערכות הראשוניות מאתמול, היום התחזק החשד שדווקא הרעלה היא שהביאה למוות הכפול.

לפניות לכתבת דנה ירקצי: danayark@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully