וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחבל נורה למוות בצומת תפוח; לוחם מג"ב נפצע קל

מחבל חמוש באקדח פתח באש לעבר כוח משמר הגבול שהוצב בצומת שבשומרון. שוטר מג"ב וחייל צה"ל השיבו לעברו בירי ופגעו בו. אחד הלוחמים נפצע ברגלו. הרמטכ"ל הגיע לזירת האירוע

צילום: הצלה יו"ש, נתנאל פרומן, דובר צה"ל; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

כמה ימים לאחר תפיסת חגורת הנפץ, תקרית נוספת בצומת תפוח: מחבל פלסטיני נורה הלילה (שלישי) למוות לאחר שפתח באש לעבר עמדת משמר הגבול בצומת שבשומרון. אחד הלוחמים נפצע באורח קל ברגלו מהירי, ובתום טיפול במקום של אנשי מגן דוד אדום והצלה יו"ש פונה לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה.

מחקירה ראשונית של האירוע, עלה כי המחבל הגיע חמוש באקדח לצומת הסמוכה לעיר שכם ופתח בירי לעבר לוחמי גדוד "אלון" של משמר הגבול המוצבים במקום. אחד הלוחמים וכן חייל צה"ל שהיה במקום השיבו לעברו באש ופגעו בו. כוחות נוספים של צה"ל ומשמר הגבול הוזעקו למקום. הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, שהתלווה לפעילות מבצעית באזור, הגיע גם הוא לזירת האירוע זמן קצר לאחר הירי.

עוד בנושא צבא וביטחון:
חיילת תובעת: "נגד קרא לי זנזונת ושפך עלי אקונומיקה"
ירי תלול מסלול לעבר מוצבי החרמון; צה"ל השיב אש
בתגובה לרקטה: צה"ל תקף שני יעדי טרור ברצועה

מחבל נורה למוות בצומת תפוח שבשומרון, חייל נפצע קל. הצלה יו"ש, מערכת וואלה! NEWS
האקדח שלפי החשד שימש את המחבל בירי/מערכת וואלה! NEWS, הצלה יו"ש

גרשון מסיקה, ראש המועצה האזורית שומרון, גינה הלילה את אירוע הירי. "המחבלים מקבלים רוח גבית מהכרת ארצות הברית ואירופה בממשלת המחבלים של חמאס והרשות הפלסטינית", אמר. "הגיע הזמן שמדינת ישראל תעשה מה שטוב למדינת ישראל ותפסיק להתחשב במה יאמר העולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מחבל נורה למוות בצומת תפוח שבשומרון, חייל נפצע קל. הצלה יו"ש, מערכת וואלה! NEWS
החיילים השיבו באש ופגעו במחבל. זירת האירוע, הלילה/מערכת וואלה! NEWS, הצלה יו"ש

ביום שישי האחרון עצר כוח של משמר הגבול עצר פלסטיני, תושב שכם בשנות ה-20 לחייו, שנשא על גופו חגורת נפץ. הכוחות סגרו את האזור לתנועת כלי רכב וחבלנים הוזעקו למקום ונטרלו את המטען. המחבל נלקח לחקירת כוחות הביטחון. קצין בכיר בפיקוד מרכז מסר כי לא התקבלה טרם האירוע התרעה ממוקדת על כוונה לבצע פיגוע באזור.

מחקירתו של הצעיר שנתפס בצומת עם חגורת הנפץ, עלה כי מדובר במפגע בודד שלא עומד מאחוריו ארגון טרור. את המידע הזה הסיקו החוקרים מסוג המטענים שנשא על גופו. לטענתם, מדובר היה במטענים ובחגורת נפץ שאיכותם מלמדת כי מרכיב החגורה לא היה בעל ניסיון רב. "אין לי ספק שאסון גדול נמנע. הלוחמים במוכנות כל הזמן בדיוק לאירועים כאלה", אמר סמ"ר ס', אחד משני הלוחמים שעצרו את המחבל.

לפניות לכתבים:
אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com
שבתי בנדט: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully