וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לרקטה: צה"ל תקף שני יעדי טרור ברצועה

2.6.2014 / 4:59

חיל האוויר תקף אתר בדרום הרצועה ואתר אחר במרכזה, לאחר שאמש התפוצצה רקטה בתחומי המועצה האזורית אשכול, ללא נפגעים או נזק. צה"ל: האחריות לירי – על חמאס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זוהו פגיעות מדויקות. מטוס קרב של חיל האוויר/מערכת וואלה!, צילום מסך

חיל האוויר תקף לפנות בוקר (שני) שני יעדי טרור ברצועת עזה, אחד בדרומה והשני במרכזה. זאת בתגובה על ירי רקטה אמש לעבר שטח ישראל. הרקטה התפוצצה בשטח פתוח בתחומי המועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים ולא דווח על נזק. בהודעת דובר צה"ל לאחר התקיפות נמסר כי זוהו פגיעות מדויקות במטרה.

"צה"ל לא יסבול ניסיונות פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל ויפעל נגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל", נמסר בהודעת דובר צה"ל. עוד נמסר כי צה"ל רואה בארגון חמאס הכתובת לירי הרקטות אל עבר הנגב המערבי, האחריות מוטלת עליו.

בתחילת חודש מאי ובסופו נורו אל עבר הנגב המערבי שתי רקטות. ב-1 במאי התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק לרכוש. ב-23 במאי התפוצצה רקטה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. גם אז לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

התקיפה לפנות בוקר באה כשברקע איומי ישראל על יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, לנוכח הקמת ממשלת האחדות הפלסטינית שעליה יוכרז כנראה בצהריים. שלשום ציטט ה"אינדיפנדנט" הבריטי גורם ישראלי שאמר כי ישראל תראה באבו מאזן אחראי לכל מעשה אלימות של חמאס, וכי אם ישוגרו רקטות מרצועת עזה אל שטח ישראל, "הוא לא יוכל לומר עוד שאיננו אחראי. לישראל תהיה הזכות המלאה לראות בו אחראי".

אבו מאזן, מנגד, שוחח שלשום עם כמה עשרות פעילים צרפתים פרו-פלסטינים. בשיחה אמר להם יו"ר הרשות: "הישראלים אמרו לנו שבכוונתם להחרים אותנו מיד אחרי הקמת הממשלה". הוא תהה: "איזו סכנה ישראל רואה בממשלה הזו?", והוסיף: "ישראל רוצה להחרים אותנו כי הגענו להסכם עם חמאס, אבל חמאס הוא חלק מעמנו". הוא גם הזהיר כי הפלסטינים יגיבו על כל פעולה שתנקוט נגדם ישראל, אולם לא פירט בנושא.

עוד בוואלה! חדשות:
התיקים המרכזיים בממשלה הפלסטינית של מקורבי אבו מאזן
מומחים מסבירים: איך לתפוס מחבל במנוסתו באירופה
סופו שובר הלב של מוכר הביסקוויטים הקטן מחאלב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully