וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל 5 שקלים: "מצאתי את אימא בשלולית דם עם הפטיש בראשה"

29.5.2014 / 11:38

כתב אישום הוגש נגד אברהם לוין מפתח תקווה בגין רצח שכנתו מתנה סולומונוביץ בת ה-78. בנה של הנרצחת שמצא את גופתה סיפר לוואלה! חדשות: "צרחתי 'תתעוררי, אני אוהב אותך!'"

צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

כתב אישום הוגש הבוקר (חמישי) לבית משפט המחוזי מרכז נגד אברהם לוין, תושב פתח תקווה בן 46, בגין רצח שכנתו, מתנה סולומונוביץ בת ה-78, בפטיש בגלל חוב של חמישה שקלים. בנה של הנרצחת, עוז, שדיבר עם אמו בזמן התקיפה, סיפר לוואלה! חדשות כי הגיע הביתה ומצא את אמו ללא רוח חיים. "ראיתי אותה שוכבת בתוך הדם שלה והפטיש עדיין תקוע לה בראש", סיפר.

על פי כתב האישום שהגישה עו"ד אפרת פאר-גרונדלנד מפרקליטות מחוז מרכז, לוין וסולומונוביץ התגוררו באותה קומה, והיא שימשה אחראית לוועד הבית של הבניין. על רקע ויכוח בין השניים פנה לוין אל עוז, בנה של סולומונוביץ, ודרש כי הוועד ישלם לו חמישה שקלים בעבור ניקוי מדרגות הבניין. כמו כן, הוא פנה לסולומונוביץ, התלונן בפניה על הפסקות חשמל שהיו בדירתו, ודרש שתעביר לידיו את קופת ועד הבית, משום שלטענתו אינה מטפלת כנדרש בנושאי הוועד.

עוד סיפורי פלילים:
דריסת הנשים בנתניה: 11 שנות מאסר לשושן ברבי
נערות הידרדרו לזנות: "כשל חברתי זועק לשמים"
חשד: פלסטיני ניסה לעשות מעשה סדום בבן 11 בראשל"צ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנרצחת, מתנה סולומונוביץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-1 במאי בשעות הבוקר הגיע לוין לדירתה של סולומונוביץ, דפק על הדלת וניסה לפתוח אותה. היא עדכנה את בנה בטלפון במתרחש, והזעיקה אותו לעזרה. לוין, על פי כתב האישום, פרץ את מנעול הדלת, התעמת עם סולומונוביץ ודחף אותה במדרגות, והיא מעדה והתגלגלה במדרגות הבניין. בשלב זה, נטען, חזר לוין לדירתו, הצטייד בפטיש, התקרב אל סולומונוביץ, שהייתה חבולה ושרועה במדרגות והכה בעוצמה בראשה פעמיים באמצעות הפטיש בכוונה לגרום למותה, עד שהפטיש התפרק לשני חלקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קשישה בת 78 הותקפה בגרזן ונפצעה אנושות. פתח תקווה, 1 במאי 2014. יותם רונן
לוין דרש חמישה שקלים על ניקוי המדרגות. זירת הרצח/יותם רונן

בנה עוז סיפר כי אמו התקשרה אליו וסיפרה לו שהשכן מכה בדלת ובועט בה וכי הוא מבקש חמישה שקלים על שניקה את המדרגות, אף שלא התבקש לעשות זאת. "כבר דיברנו על זה יום קודם לכן ואמרתי לו שאתן לו חמישה שקלים כשאחזור מהעבודה. כשאימא שלי התקשרה מיד התקשרתי למשטרה ונתתי להם את כל הפרטים שלה", שחזר הבן. "אחרי עשר דקות דיברתי איתה שוב. היא הייתה מבוהלת ובכתה ואמרה לי שהיא מפחדת. שאלתי אותה אם המשטרה הגיעו, היא אמרה שעדיין לא. אמרתי לה שתחזיק מעמד, שאני והמשטרה בדרך".

עוז הוסיף וסיפר כי במקביל לפנייתו למשטרה הוא יצא מנתניה לכיוון בית אמו. "כשהגעתי הביתה לפתח תקווה, השוטרים בדיוק הגיעו ועלינו יחד. ראיתי אותה בין הקומה הראשונה לשנייה, עם הפנים אליי, שוכבת בתוך הדם שלה והפטיש עדיין תקוע לה בראש. קפאתי במקום, צרחתי שהוא רצח לי את אימא, צרחתי 'תתעוררי, אני אוהב אותך!'".

"הכי מצחיק זה שאימא הייתה בקשר טוב איתו – תמיד הייתה מביאה לו לאכול, אומרת שהוא שכן טוב ואדם טוב, אומרת לי ללכת לעזור לו. כשאבא שלי נפטר לפני פחות משנה הוא בא לשבעה. אני אמור להתחתן תכף, יום לפני כן תכננו הכול, את החינה שהיא רצתה. היא חיכתה לזה כל כך", אמר הבן. "הבן אדם הזה פשוט ריסק אותי מכל בחינה".

לפניות לכתבת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully