וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: פלסטיני ניסה לעשות מעשה סדום בבן 11 בראשל"צ

29.5.2014 / 10:40

על פי החשד, הגיע האיש לבית הילד כששהה לבדו עם אחותו, צפה עמו בסרטים פורנוגרפיים ותקף אותו מינית. לאחר מכן הוא נמלט לשטחים, ונעצר הבוקר בפשיטה של המשטרה ושל צה"ל

פלסטיני נעצר הבוקר (חמישי) בחשד שניסה לעשות מעשה סדום בילד בן 11 בשבועות האחרונים בבית הילד בראשון לציון. על פי החשד, האיש, שעובד כאלטעזאכן בעיר, הכיר את משפחת הילד ואף הפך לבן בית עבורם. בערב התקיפה שהו הילד ואחותו לבדם בבית, כשהאיש הגיע למקום. מחקירת המשטרה עולה כי האחות הסתגרה בחדרה בעת שהחשוד צפה עם הילד בסרטים פורנוגרפיים.

עוד סיפורי פלילים:
נערות הידרדרו לזנות: "כשל חברתי זועק לשמים"
חשד: בת 40 מקריית גת הדביקה ילדים ב-HIV
16 שנות מאסר לנהג הסעות שאנס ילדה במשך 4 שנים

בשלב מסוים, כך על פי החשד, תקף האיש את הילד מינית וניסה לעשות בו מעשה סדום. הילד התנגד והחשוד נמלט מהמקום. מאז המקרה הוא שהה בשטחים והתחמק מלהגיע לישראל מחשש שייעצר. הבוקר פשטו כוחות גדולים של משטרה ושל צה"ל על ביתו שבכפר פלסטיני ביהודה ושומרון ועצרו אותו לחקירה.

בחודש שעבר נעצר תושב פתח תקווה בן 40 בחשד שכלא ילד בן 11 בביתו וביצע בו מעשה סדום. על פי החשד, הילד שיחק עם חבריו כשהגיע הגבר למקום כשבידיו סלים וביקש מהילדים לסייע לו לסחוב אותם לביתו. הילדים סייעו לחשוד, וכשהגיעו לדירה הוא הדף שניים מהילדים, הכניס את השלישי לדירה ונעל את הדלת. בשלב הזה, על פי החשד, הפשיט האיש את הילד מבגדיו, תוך שהוא מאיים עליו, והחל לבצע בו מעשה סדום. חבריו של הילד הבחינו בנעשה דרך החלון והחלו לצעוק. הגבר שחרר את הילד והשלושה מיהרו לתחנת משטרה ודיווחו על התקרית.

לפניות לכתב: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully