וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתה הקשישה שהותקפה בגרזן "בגלל חוב של 5 שקלים"

3.5.2014 / 14:31

מותה של מתנה לוי, בת 78, נקבע בבית החולים בילינסון בפתח תקווה שבו הייתה מאושפזת מאז האירוע ביום חמישי האחרון, במסגרתו פרץ לביתה שכנה והיכה אותה לפי החשד בראשה

צילום: אבי אשכנזי, אבי כהן; עריכה: יאיר דניאל

מתנה לוי, תושבת פתח תקווה בת 78, שנפצעה ביום חמישי האחרון באורח אנוש לאחר שעל פי החשד שכן שפרץ לביתה היכה אותה בראשה עם גרזן, מתה היום (שבת) מפצעיה בבית החולים בילינסון בעיר. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום האירוע באותו היום ביצע בה פעולות החייאה, ופינה אותה לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת, אך היום נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. החשוד במעשה, שככל הנראה לוקה בנפשו, נעצר.

עוד בוואלה! חדשות:
נעצרו שני חשודים בהשחתת עשרות דגלי ישראל ביפו
פוטין מתנער: "איבדנו שליטה על הבדלנים באוקראינה"
לפיד: "נדבר עם חמאס רק אם יפסיק הטרור ויכיר בישראל"

קשישה בת 78 הותקפה בגרזן ונפצעה אנושות. פתח תקווה, 1 במאי 2014. יותם רונן
זירת האירוע בפתח תקווה, חמישי האחרון/יותם רונן

בנה של הנתקפת, צוריאל, סיפר לאחר האירוע על סכסוך בין השכן לבין אמו. "אחי התקשר אליי ואמר שאמא חטפה מכות מהשכן. היינו בדרך אליה כשאחי התקשר פעם שנייה, ואמר לי שהשכן רוצץ את הראש של אמא בגרזן", שיחזר הבן. "הוא פשוט הרג אותה".

לדבריו, "הכל בגלל חמישה שקלים. הוא טאטא את חדר המדרגות ואמר לאחי אתמול: 'אתה חייב לי חמישה שקלים'. אחי שאל אותו למה, והוא אמר 'ניקיתי לכם את חדר המדרגות'. אחי השיב לו: 'בפעם הבאה שתנקה תגיד לי קודם לכן', והלך. הוא לא האמין שבגלל זה הוא יפגע ככה באמא שלי. בבוקר הוא בעט לה בדלת, ופשוט הכה אותה עם הגרזן בראש. הוא אמר לה: 'את חייבת לי חמישה שקלים'".

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
קשישה בת 78 הותקפה בגרזן ונפצעה אנושות. פתח תקווה, 1 במאי 2014. יותם רונן
פתח תקווה, חמישי/יותם רונן

גורם במשטרת מרחב השרון סיפר מיד לאחר האירוע כי החשוד לא התרגש מהמעצר. "קיבלנו את ההודעה מהבן על האירוע ומיד הגיעו ניידות סיור. מצאנו את האישה כשהיא פגועה באורח אנוש עם חבלה בראש. דפקנו על הדלת של השכן. הוא פתח ומיד אמר לשוטרים תוך שהוא מניף את ידיו 'זו הייתה הגנה עצמית'".

למקום הוזעקו כוחות גדולים של משטרת מרחב השרון, בפיקוד תת-ניצב קובי שבתאי, וכן מפקד משטרת פתח תקווה, סגן-ניצב טל פיקרביץ'. "לא להאמין שכך מבזבזים חיי אדם של אישה אלמנה בת 78. אני רק מקווה שמי שעשה לה את זה לא יצליח להתחמק מעונש באיזושהי אמתלה של בעיה נפשית", אמר בכאב בנה.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully