וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל חמישה שקלים: בת 78 הותקפה בגרזן, מצבה אנוש

1.5.2014 / 11:58

תושב פתח תקווה חשוד שפרץ לבית שכנתו והיכה אותה בראשה. היא פונתה במצב קשה לבית החולים ביליניסון בעיר. החשוד נעצר. בנה של הקשישה: "לא להאמין שכך מבזבזים חיים של אלמנה"

צילום: אבי אשכנזי, אבי כהן; עריכה: יאיר דניאל

מתנה לוי, תושבת פתח תקווה בת 78, נפצעה אנוש היום (חמישי) לאחר שעל פי החשד שכן שפרץ לביתה היכה אותה בראשה עם גרזן - בגלל "חמישה שקלים". צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום ביצע בה פעולות החייאה באישה, שהתמוטטה ואיבדה הכרה, ופינה אותה לבית החולים בילינסון בעיר, כשהיא מורדמת ומונשמת. החשוד במעשה, שככל הנראה לוקה בנפשו, נעצר.

בנה של הנתקפת, צוריאל, סיפר על סכסוך בין השכן לאמו. "אחי התקשר אליי ואמר שאימא חטפה מכות מהשכן. היינו בדרך אליה כשאחי התקשר פעם שניה, ואמר לי שהשכן רוצץ את הראש של אמא בגרזן", שחזר הבן. "הוא פשוט הרג אותה".

לדבריו, "הכל בגלל חמישה שקלים. הוא טאטא את חדר המדרגות ואמר לאחי אתמול: 'אתה חייב לי חמישה שקלים'. אחי שאל אותו למה, והוא אמר 'ניקיתי לכם את חדר המדרגות'. אחי השיב לו: 'בפעם הבאה שתנקה תגיד לי קודם לכן', והלך. הוא לא האמין שבגלל זה הוא יפגע ככה באמא שלי. בבוקר הוא בעט לה בדלת, ופשוט הכה אותה עם הגרזן בראש. הוא אמר לה: 'את חייבת לי חמישה שקלים'".

עוד בוואלה! חדשות:
מסתמן: אבנר טווק יואשם בהריגת נאוה חן - ולא ברצח
אישום: נהג אמבולנס בזז כסף ותכשיטים מגופות
האם בנתיבות ימשיכו להדיר נשים מטקס יום הזיכרון?

קשישה בת 78 הותקפה בגרזן ונפצעה אנושות. פתח תקווה, 1 במאי 2014. יותם רונן
"רוצץ את הראש של אימא בגלל חמישה שקלים". זירת האירוע בפתח תקווה/יותם רונן
קשישה בת 78 הותקפה בגרזן ונפצעה אנושות. פתח תקווה, 1 במאי 2014. יותם רונן
החשוד, ככל הנראה לוקה בנפשו, נעצר. שוטרים בזירת האירוע/יותם רונן

גורם במשטרת מרחב השרון סיפר כי החשוד לא התרגש מהמעצר. "קיבלנו את ההודעה מהבן על האירוע ומיד הגיעו ניידות סיור. מצאנו את האישה כשהיא פגועה באורח אנוש עם חבלה בראש. דפקנו על הדלת של השכן. הוא פתח ומיד אמר לשוטרים תוך שהוא מניף את ידיו 'זו הייתה הגנה עצמית'", אמר.

קשישה בת 78 הותקפה בגרזן ונפצעה אנושות. פתח תקווה, 1 במאי 2014. יותם רונן
הבניין בו הותקפה הקשישה/יותם רונן
קשישה בת 78 הותקפה בגרזן ונפצעה אנושות. פתח תקווה, 1 במאי 2014. יותם רונן
הכניסה לבניין בפתח תקווה/יותם רונן

למקום הוזעקו כוחות גדולים של משטרת מרחב השרון, בפיקוד תת-ניצב קובי שבתאי, וכן מפקד משטרת פתח תקווה, סגן-ניצב טל פיקרביץ'. "לא להאמין שכך מבזבזים חיי אדם של אישה אלמנה בת 78. אני רק מקווה שמי שעשה לה את זה לא יצליח להתחמק מעונש באיזושהי אמתלה של בעיה נפשית", אמר בכאב בנה.

אתמול הותקפה תושבת ראשון לציון, ניצולת שואה בת 94, לאחר שמשכה את קצבתה החודשית מסניף בנק במרכז העיר. שתי נשים התנפלו על הקשישה, גנבו את הכסף שהיה בידה – 6,500 שקלים – ונמלטו מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully