וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אבנר טווק יואשם בהריגת נאוה חן - ולא ברצח

1.5.2014 / 11:53

הנאשם הואשם תחילה ברצח בת זוגו בביתה בתל מונד, לאחר שביקשה להיפרד. הסיבה להסדר הצפוי עם הפרקליטות היא קושי להוכיח רצח בכוונה תחילה, בין השאר בשל היעדר ראיות פיזיות

לאחר יומיים: נעצר החשוד ברצח זוגתו בתל מונד. שי מכלוף
הסתתר מהמשטרה במשך יומיים. אבנר טווק ונאוה חן/שי מכלוף

הפרקליטות מנהלת מגעים לחתימה על הסדר טיעון עם אבנר טווק, שהואשם ברציחתה של בת זוגו לשעבר נאוה חן בביתה ביישוב תל מונד שבשרון באוקטובר האחרון. בנובמבר הוגש נגד טווק, שהגיע לביתה של חן מצויד בסכין לאחר שזו ביקשה לסיים את הקשר, כתב אישום בגין רצח. ואולם, במסגרת הסדר הטיעון הוא ככל הנראה יואשם בהריגה, וזאת בשל שורה של קשיים ראייתיים.

טווק בן ה-49 טען כי במהלך ויכוח עם חן, היא נפלה על הסכין. בנוסף לכך, היה קושי להוכיח רצח בכוונה תחילה מכיוון שהשניים שהו לבדם בבית ובשל היעדר ראיות פיזיות שיצביעו על כוונתו של טווק לרצוח. הוא טען בחקירתו כי כשעזב את המקום, חן הייתה עדיין בחיים ואף צעקה עליו, ולא איבדה את הכרתה. לדבריו, הוא לא הפקיר אותה ולא חשב שפציעתה תסתיים במוות.

עוד ידיעות בנושא:
אישום: ארב לנאוה חן בחצרה עם סכין ורצח אותה
הוארך מעצר החשוד ברצח בתל מונד: "היא נפלה עליי"
כך נלכד אבנר טווק, שלב אחרי שלב

במהלך החקירה הובל טווק לביתה של חן, שהייתה בת זוגו במשך שנתיים, ושחזר את השתלשלות האירועים כפי שקרו לדבריו. בשחזור הראה לחוקרים מהיכן נכנס לבית והיכן שוחח עם בת זוגו לשעבר. על גופתה של חן התגלה פצע דקירה אחד.

המשטרה אמנם הצליחה לאתר עדי ראייה שטענו כי הבחינו בטווק מתרחק מהבית, והוא אף הודה שאחז בסכין, אך היה קושי להוכיח כוונה, גם בשל העובדה כי הוא לא נהג כלפי חן באלימות בעבר ולא ידוע שאיים עליה. טווק נלכד לאחר מצוד בן יומיים אחריו – שבמהלכו נמלט לאשקלון וניסה להסתתר מהמשטרה – ולאחר שבתה של חן פרסמה סטטוס בפייסבוק ובו ביקשה את עזרת הציבור בחיפושים אחריו.

פרקליטו של טווק, עורך הדין גיא עין-צבי, מסר: "מלכתחילה סברנו כי לא היה מקום להאשים בעבירות רצח. אכן מתנהל מו"מ מול הפרקליטות וכשיושלם, נציג תוצאותיו לבית המשפט".

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully