וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ארב לנאוה חן בחצרה עם סכין ורצח אותה

גלעד גרוסמן

26.11.2013 / 12:26

אבנר טווק, בן 49, נאשם ברצח של בת זוגו לשעבר בביתה שבתל מונד בחודש שעבר. על פי כתב האישום, הוא החליט לרצוח אותה לאחר שביקשה לסיים את הקשר, ואף ניסה להשיג אקדח

צילום: דניאל בוק, שלומי גבאי, שי מכלוף; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

לבית המשפט המחוזי בלוד הוגש הבוקר (שלישי) כתב אישום נגד אבנר טווק, בן 49, בגין רצח בת זוגו לשעבר נאוה חן, בת 42, בביתה שבתל מונד. לטענת הפרקליטות, טווק רצח את חן משום שהיא ביקשה לסיים את הקשר ביניהם. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד קרן לוי מפרקליטות מחוז המרכז, בליל הרצח הגיע טווק לביתה של חן כשהוא אוחז בסכין, ארב לה עד הבוקר ואז דקר אותה למוות.

עוד על רצח נאוה חן:
מעסיקי החשוד ברצח: "הוא נראה תמיד עצבני"
טווק בהארכת מעצרו: "היא נפלה עליי"
כך נלכד החשוד ברצח בתל מונד: שלב אחרי שלב

כתב אישום הוגש נגד אבנר טווק הרוצח של נאוה חן. נובמבר 2013. דרור עינב
"מהווה סכנה לביטחון הציבור". טווק, היום בבית המשפט/דרור עינב

מכתב האישום עולה כי השניים היו בני זוג במשך שנתיים, ובמשך תקופה זו הכריז טווק כי אם חן לא תהיה שלו, היא לא תהיה של אף אחד. לפני כחודשיים היא ביקשה לסיים את הקשר, ואז הוא החל להטריד אותה, בין השאר בטלפון ובאמצעות פייסבוק. חן התלוננה נגד טווק כמה פעמים במשטרה על הטרדות. במהלך התקופה שלאחר הפרידה, כך עולה מכתב האישום, פנה טווק לאחד מעמיתיו לעבודה, וביקש ממנו לסייע לו להשיג אקדח, אך זה אמר שאין לו יכולת לסייע לו בעניין.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אבנר טווק, חשוד ברצח נאוה חן. באדיבות המשפחה
אמר שאם חן לא תהיה שלו היא לא תהיה של אף אחד. חן וטווק/באדיבות המשפחה

על פי כתב האישום, ב-21 באוקטובר הצטייד טווק בסכין ונסע לביתה של חן בתל מונד בשעת לילה, המתין ברכבו עד הבוקר ואז נכנס לחצר ביתה והסתתר. הוא המתין לה עד שחזרה מהסעת ילדיה לבית הספר, ואז התגלע ביניהם ויכוח, שבמהלכו דקר אותה כמה פעמים בסכין, כולל פעם אחת בלב. הוא עזב את המקום כשהוא מותיר אותה פצועה ומדממת. לאחר מכן נמלט לאשקלון וניסה להסתתר מהמשטרה. בסופו של דבר, טווק נעצר בתום מצוד בן יומיים.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של טווק עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "מעשה המשיב מעידים על כך כי הוא מהווה סכנה לביטחון הציבור", נכתב בבקשת המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully