וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: נעצרו 3 חשודים בהצתת רכב השופט בעומר

28.5.2014 / 12:00

3 צעירים מתל שבע הודו בהצתת רכבו של שופט המחוזי, נאסר אבו טהא, בשבוע שעבר. לפי החשד, הם שרפו את הרכב אחרי שניסו לגנוב אותו ללא הצלחה - וללא קשר לעבודתו כשופט

צילום: יחידת דובר המשטרה, עריכה: יאיר דניאל

חוקרי היחידה המרכזית מחוז נגב עצרו שלושה צעירים בחשד להצתת מכוניתו של שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע, נאסר אבו טהא, בשבוע שעבר – כך הותר היום (רביעי) לפרסום. בחקירתם הודו השלושה, תושבי תל שבע, בביצוע המעשה, ואף שיחזרו אותו. שניים מהם נעצרו ביום שישי שעבר, יומיים לאחר הצתת כלי הרכב מחוץ לבית השופט ביישוב עומר, ואילו השלישי נעצר כעבור כמה ימים. בית המשפט הורה על הארכת מעצרם עד ליום ראשון הקרוב.


עוד בוואלה! חדשות:
השחיתות בנמל: "חסן ומקורביו גרפו 17 מיליון שקל"
בשל חשיפה לרעלן נדיר: תינוק בן 7 חודשים בסכנת חיים
הרב פינטו מעיד שוב בפרשה, יעבור בדיקת פוליגרף

רכבו שהוצת של השופט נאסר אבו טהא בעומר, מאי 2014. ניסים ניר, דובר מועצה מקומית עומר, מערכת וואלה! NEWS
רכבו השרוף של טהא מחוץ לביתו בעומר, בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, ניסים ניר, דובר מועצה מקומית עומר

ביום רביעי שעבר לפנות בוקר התקבלה במוקד 100 של המשטרה הודעה כי רכבו של טהא הוצת. למקום הגיעו כוחות משטרה גדולים, ולאור חומרת האירוע הוטלה החקירה על היחידה המרכזית של המרחב הדרום. בשל העובדה כי טהא שפט לאחרונה בכמה תיקים בולטים, בהם משפטו של ראש ארגון הפשע שלום דומרני, אחד מכיווני החקירה היה כי ההצתה קשורה לעבודתו. אולם, מהחקירה עלה כי שלושת הצעירים לא הציתו את כלי רכבו של טהא בשל תפקידו כשופט. שניים מהחשודים טענו כי הציתו את רכבו של השופט משום שביקשו להעלים את טביעות אצבעותיהם ממנו, לאחר שניסו לפרוץ אליו. השלישי טען כי ההחלטה להצית את המכונית נבעה מרצון של הצעירים "להיות גברים", כלשונו, ולבצע אירוע עוצמתי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

גנבו כסף וסיגריות - והציתו את הרכב

על פי החשד, השלושה פרצו קודם לכן לרכב אחר בעומר, ולאחר מכן לרכבו של טהא. הם גנבו מתוכו כסף מזומן וחפיסות סיגריות. לאחר כמה דקות חזרו לרכב כדי להצית אותו, פתחו את מיכל הדלק וניסו להצית באמצעות מצת את הרכב. משלא הצליחו בכך, הם העלו באש את מושב הרכב האחורי ונמלטו רגלית מהזירה לכיוון תל שבע.

"עצם האפשרות כי שופט הדן בתיקים רגישים ומורכבים מקבל החלטות על שלילת חירותו של אדם מאוים באמצעות הצתת רכבו, חייבה אותנו לפעול במהירות וביעילות ולעבוד סביב השעון כדי לשים את ידינו על המבצעים", אמר מפקד מחוז דרום של המשטרה, ניצב יורם הלוי.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully