וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפגנת רעלות" בקריית אתא נגד הכפייה הדתית בעיר

אחיקם משה דוד

27.5.2014 / 10:41

עקב חשיפת וואלה! חדשות כי בכוונת העירייה לסגור את מכון הכושר "ספייס" בשבת, הפגינו מתאמנים כשהם עוטים רעלות וגלביות והניפו שלטים עליהם נכתב "החופש שלי להתחזק גם בשבת"

צילום: אחיקם משה דוד

כ-40 בני אדם הפגינו היום (שלישי) מול בית עיריית קריית אתא כשהם עטויים ברעלות ובגלביות, במחאה על דרישת העירייה כי מכון הכושר בו הם מתאמנים יהיה סגור בשבת. ההפגנה המיוחדת נערכה בעקבות חשיפת וואלה! חדשות, לפיה עיריית קריית אתא מסרבת להעניק רישיון עסק למכון הכושר "ספייס" שנפתח בעיר לפני כמה שבועות, בשל עבודת המכון בשבת.

עוד בוואלה! חדשות:
חשד לשחיתות בנמל אשדוד: 15 בכירים נעצרו
תעלומת המטוס המלזי: כנראה אזל הדלק לפני שהתרסק
הרב פינטו נחת בישראל; מוסר עדות בפרשת "רב-ניצב"

הפגנה בקריית אתא נגד החלטה לסגור את חדר הכושר בשבת, מאי 2014. אחיקם משה דוד, מערכת וואלה!
לבושים ברעלות וגלביות, מוחים על כפייה דתית. ההפגנה מול בית העירייה, היום/מערכת וואלה!, אחיקם משה דוד

המתאמנים והמתאמנות שהגיעו להפגין מחו נגד הכפייה הדתית, לטענתם, בעיר ובעד פתיחת המכון בשבת. הם הניפו שלטים עליהם נכתב "'כושר זה הדעת שלי" ו"החופש שלי להתחזק גם בשבת". לאחר מכן, הם ערכו שיעור זומבה כשהם עטויים ברעלות ובגלביות שחורות, במחאה על ההתניה המוזרה, כלשונם, של העירייה ונגד הכפייה הדתית. למחאה יוצאת הדופן הצטרפו גם כמה מחברי מועצת העיר כמו גם עוברי אורח רבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
חדר כושר חדש בקריית אתא. מאי 2014. באדיבות space,
בית המשפט הקפיא את צו הסגירה. מכון הכושר/באדיבות space

בשבוע שעבר נחשף כי בשיחה שתועדה בין מנהל המכון בקריית אתא לבין פקיד העירייה האחראי על מתן רישיונות העסק, נאמר לו מפורשות כי כל הטפסים הנדרשים לקיום רישיון עסק שהומצאו על ידו תקינים. עם זאת, דבר אחד מונע ממנו לקבל את הרישיון והוא מכתב התחייבות שלא לפתוח את בית העסק בשבת, דרישה בלתי חוקית. באחריות העירייה פועל באזור גם קאנטרי עירוני שבתוכו עובד חדר כושר גם בשבת, ולמרות זאת, העירייה סירבה לאפשר למכון "ספייס" לעבוד גם ביום המנוחה ואף הוציאה לו צו סגירה שהוקפא בינתיים על ידי בית המשפט.

מעיריית קריית אתא נמסר: "מכון הכושר פועל ללא טופס 4 והיתר בניה, באופן שמסכן את המשתמשים בו. הניסיונות לקשור בין העובדה כי המכון פועל ללא רישיון עסק לבין השבת הם ככל הנראה לא יותר מתרגיל ביחסי ציבור".

לפניות לכתב אחיקם משה דוד: ahikam77@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully