וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במעמד צד אחד

18.5.2014 / 10:05

רגע לפני שאישר את ההסדר אליו הגיעה שולה זקן עם הפרקליטות, איפשר לה השופט רוזן להעיד שוב נגד אולמרט - ללא ייצוג של הצד השני. מה גרם לשופט להפוך את זקן לדוברת שלו?

שולה זקן לא שמרה באף רגע על אהוד אולמרט, היא שמרה כל הזמן רק על הישבן שלה עצמה. אחרי סוף שבוע מאד אינטנסיבי של מילים ותמונות, ניסיתי לפענח את התבשיל המביך הזה. אני חייב להיפטר מהעומס הבלתי אפשרי הזה, כי גם לי יש סף של סבלנות, שנודע לא פעם לשמצה.

אז שולה זקן סיפרה לשופט דוד רוזן שאולמרט ספר כסף ואמר עוד דברים שעל פניו לא נשמעים טוב. אוסף המשפטים שלכאורה מפלילים אותו, הכניסו שוב לטראומה את השופט ואת עם ישראל. רגע, מישהו בדק אם שולה זקן לא שיקרה? היא עמדה חשופה ביום הקראת הדין ותחמנה ביד רחבה. מישהו מעורכי דינו של אולמרט קיבל הזדמנות מידית להגיב, לחקור, לבדוק שהיא לא משקרת?

אהוד אולמרט הולך לכלא - סיקור מיוחד

הרי היא שיקרה כמעט בכל דבר שאמרה והחליפה גרסאות על כל צעד ושעל, וכמו שזה נראה עכשיו, לא כדי להגן על אולמרט אלא כדי להגן על עצמה בלבד. הערת אגב: מדוע היא הקליטה שנתיים לפני פרוץ הפרשה את השיחות עם אולמרט? כדי להוציא באיזה יום מהדורה של ספר הגות מהודר? הרי השופט רוזן אמר במו פיו שהיא גנבה מכל הבא ליד, הוא אמר שהיא עבריינית שחוללה אי סדר נוראי. לכו טיפה אחורה לסיפור החיים שלה - לפרשה הבזויה שרקחה עם אחיה. אז איך פתאום כולם קונים ממנה את האמת במחיר מבצע?

תעלול מתוחכם שיילמד

פתאום הצורך לניקיון פנימי אצלה היה שוטף ובלתי ניתן לעצירה? בולשיט. היא ידעה שהיא הולכת לשבת במשך שנים במאסר, אז מי זה אולמרט הסורר ומי זה נבות תל צור האדבוקט, ומי זה אקירוב שעזר לה? נכון, פעם הם עזרו - היום הם מפריעים. המילים שלה ברגעים שלפני הכרעת הדין הם קרנבל מופרך ולא הוגן בשום קנה מידה, בטח לא בקנה מידה משפטי.

בנוסף, החקירה המפתיעה של השופט רוזן את זקן, רגע לפני שגזר את דינה, נועדה לצורך תצוגת תכלית באמצעות זקן, כי השופט חטף על הראש גם על גזר הדין של אולמרט וגם על האופן שהתבטא נגדו. כך, הוא האדיר את גודל הפשע של אולמרט והצדיק את הפסיקה. הוא הפך את זקן לדוברת שלו. רוזן הרים לה להנחתה ולהגביר את הדרמה על מעשיו של אולמרט הרשע.

בעיני זה חמור ולא ראוי. זה שפתאום שולה זקן ששיקרה וערבבה בעיקר כדי לשמור על עורה הפכה לאנדרדוג מנצח זו שערורייה. התנהל פה תעלול סופר-חכם שעוד יילמד ויהפוך לתקדים על שמה. הנבואה ניתנה לשוטים. בסדר. בבית המשפט העליון התיק ייסגר לא בגלל אהבתי לאולמרט, אלא כי אין ראיות כתובות וחד-משמעיות לביצוע העבירה.

לכל הטורים של אייל גפן בוואלה! דעות

מעוניינים לפרסם מאמר במדור הדעות? כתבו לנו למייל op-ed@walla.net.il

המאמרים המתפרסמים במדור הדעות משקפים את עמדת הכותבים בלבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully