וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקן חשפה: "אולמרט ניסה לשכנע אותי לשנות גרסה"

16.5.2014 / 0:06

ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר טענה בעדותה שהוא ניסה לשבש מהלכי משפט גם בפרשת הולילנד, ולא רק בפרשת ראשונטורס. "אי אפשר שכל יום מבקשים ממני להגיד משהו בצורה כזו או אחרת"

צילום: טל אנגלנדר, דניאל בוק; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ'

זה כמה שבועות שנגד ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, מתנהלת חקירה בגין חשד לשיבוש מהלכי משפט בפרשת ראשונטורס. אתמול (חמישי) במהלך עדותה ורגע לפני שנגזר דינה בפרשת הולילנד, סיפרה ראש לשכתו לשעבר שולה זקן כי אולמרט ניסה לשבש מהלכי משפט גם בפרשה זו. לדבריה, במהלך המשפט ניסו אולמרט ואנשיו לשכנע אותה לשנות גרסה בנוגע ל-60 אלף שקלים למימון סקרים שהעבירה לאולמרט. חשד זה נבדק במשטרה.

גזר הדין בפרשת הולילנד - סיקור מיוחד:
השופט אישר את הסדר הטיעון: זקן נידונה ל-11 חודשי מאסר
המונולוג של שולה זקן: "לא יכולתי יותר עם השקר"
בין שמחה לאכזבה: המנצחים והמפסידים בתיק הולילנד / פרשנות

שולה זקן בדיון שלב הטיעונים לעונש בבית המשפט המחוזי בתל אביב, מאי 2014. תומר אפלבאום, מערכת וואלה! NEWS
שולה זקן בבית המשפט, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, תומר אפלבאום

"את המאה אלף אני ביקשתי בשביל אהוד, הוא לא רצה לתת, אני לקחתי לי 40 ונתתי 60 לאהוד, ואם אדוני קרא את החומר, אז הוא רואה שהתבקשתי לקחת את הכול על עצמי, ואדוני ראה אותי כאן, שמה שדיברתי על עצמי דיברתי והייתי חדה...", פנתה זקן לשופט בית המשפט המחוזי דוד רוזן, "לא הייתי חדה על ה-60 אלף, אם אדוני זוכר, אני התמוטטי באותו יום, מפני שכבר לא ידעתי ולא יכולתי יותר עם השקר, מפני שאי אפשר שכל יום מבקשים ממני להגיד משהו בצורה כזו או אחרת, אני בן אדם, אני כבר לא יכולתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

רוזן: "מי זה ביקש ממך?"

זקן: "רק איש אחד. אני הייתי נאמנה לאיש אחד".

רוזן: "אני לא שומע".

זקן: "אהוד אולמרט. כשאני הבנתי שעורך הדין שלו קורא לי שקרנית בטלוויזיה, כשהוא יודע שאני משקרת, נכון, הוא צדק כשהוא קרא לי שקרנית, כי שיקרתי, אבל שיקרתי לבקשה שלו".

רוזן: "מי זה הוא?"

זקן: "רועי בלכר... עו"ד בלכר בזמנו הלך לעורך הדין שלי, מיכה פטמן, שאדוני מכיר אותו, לאחר מכן בתחילת פרשת הולילנד הוא גם הלך לעורך הדין שלי עופר ברטל...ה-60 אלף ניתנו לאהוד אולמרט ביד, כל חודש שפרטתי אותם נתתי לו ביד, אז הוא מבקש שאני אקח את זה על עצמי ומבקש מכל הסובבים אותו שאני אקח את זה על עצמי".

אהוד אולמרט ביציאה מהאולם בגזר דינו בפרשת הולילנד, בית המשפט המחוזי תל אביב, מאי 2014. יותם רונן
ממשיך להסתבך. אהוד אולמרט/יותם רונן

דבריה של זקן בעניין הופסקו לבקשת התובע מאחר שמדובר בדברים הנמצאים בחקירה. השופט רוזן הודה שיכולה הייתה להיות לדבריה של זקן השפעה על התיק, אולם אולמרט הורשע בקבלת שוחד בסכום של 60 אלף גם כך.

התובע בתיק, עו"ד יוני תדמור, ביקש להבהיר כי עו"ד בלכר אינו חשוד בדבר.

צוות ההגנה של אולמרט מסר בתגובה: "את הדברים שיש לנו לומר על הפארסה שנחשפה היום בעדותה השקרית מיסודה של שולה זקן נגיד בבית המשפט העליון".

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

(עדכון ראשון: 21:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully