וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות עדות זקן: אולמרט ייחקר בחשד לשיבוש מהלכי משפט

3.4.2014 / 11:32

ימים ספורים לאחר ההכרעה בתיק "הולילנד", תמסור היום שולה זקן עדות נוספת במשטרה במסגרת חקירת החשד נגד ראש הממשלה לשעבר. אולמרט עצמו צפוי להיחקר בנושא כבר בשבוע הבא

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

ראש לשכתו לשעבר של אהוד אולמרט שולה זקן צפויה להעיד היום (חמישי) פעם נוספת במשטרה במסגרת חקירת החשד לשיבוש מהלכי המשפט מצד אולמרט. עם התקדמות החקירה צפויים במשטרה לזמן אנשים נוספים לחקירה, ואולמרט עצמו צפוי להיחקר בנושא כבר בשבוע הבא.

במשטרה מבקשים להדגיש כי החשד לשיבוש מהלכי משפט אינו קשור להכרעת הדין בתיק "הולילנד" השבוע. ראש הממשלה לשעבר הורשע בקבלת שוחד במסגרת הפרשה שבמרכזה קידום בלתי-חוקי של פרויקט מגורים ראוותני בירושלים. זקן, שהורשעה אף היא בתיק, חתמה על הסכם עם הפרקליטות, שבמסגרתו היא הודתה בקבלת שוחד וקיבלה מעמד של עדת מדינה בתמורה לעדותה נגד אולמרט.

עוד על החשדות נגד אולמרט:
המשטרה לפרקליטות: יש בסיס לשיבוש משפט של אולמרט
נחתם הסדר עם שולה זקן; אולמרט: "שערורייה"
אולמרט לבג"ץ: "עדותה של זקן - אסופה של שקרים"

אהוד אולמרט שולה זקן. יותם רונן
זקן ואולמרט צילום:/יותם רונן

החקירה בפרשה כבר מתנהלת זמן מה, ובשבוע שעבר העידה זקן במשרדי יחידת להב 433 של המשטרה. כמו כן, היא מסרה לחוקרים קלטת שבה יש לכאורה ראיות לכך שאולמרט שיבש מהלכים בכך שביקש ממנה לא לחתום על הסכם עדת מדינה עם הפרקליטות.

"הסכם זה, ערב הכרעת הדין, הוא לא פחות משיבוש מהלכי משפט הולילנד", אמר יועץ התקשורת של אולמרט, אמיר דן, בתגובה לחתימה על ההסכם. לדבריו, הפרקליטות חששה מתוצאות המשפט וזה מה שגרם לה "להיגרר לעסקה עם נאשמת שהודתה בקבלת שוחד של מאות אלפי דולרים, תכשיטים, רהיטים וחסכונות לילדיה, רק כדי שתפליל את אולמרט, וזאת בטענות כזב לעבירות פחותות בהרבה, שאין להן שחר". 

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully