וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבת ת"א נעצרה במחסום עם שב"חים בתא המטען

האישה נעצרה במעבר ביטחוני בשומרון עם שני שוהים בלתי חוקיים בתא המטען, ועמה בתה התינוקת. ככל הנראה ניסתה להבריח אותם לישראל תמורת כסף. השב"חים נעצרו והאם נחקרה

תושבת תל אביב נתפסה מבריחה 2 שב"חים כשבמכוניתה שני ילדיה. רשות המעברים, משרד הביטחון, משרד הביטחון
הנהגת הועברה לטיפול משטרת אריאל. מעצר השב"חים, הלילה/משרד הביטחון, רשות המעברים, משרד הביטחון

תושבת תל אביב נתפסה הלילה (ראשון) מנסה להבריח שני שוהים בלתי חוקיים במכוניתה, ככל הנראה בתמורה לתשלום. האישה, אזרחית ישראלית, שנתפסה במעבר חוצה שומרון, ניסתה להבריח את השב"חים בתא המטען, כאשר יחד עמם שהו במכונית באותה עת שלוש בנותיה: תינוקת בת שנה, ילדה בת 7 וצעירה בת 23.

במהלך הלילה הבחינו הבודקים הביטחוניים של רשות המעברים במשרד הביטחון כי כלי רכב, הנושא לוחיות זיהוי צהובות, שקוע בחלקו האחורי באופן מחשיד. על פי משרד הביטחון, הבודקים הורו לנהגת לעצור, ולאחר שזו התחמקה והמשיכה בנסיעתה - הם עצרו אותה לבדיקה.

עוד בוואלה! חדשות:
תכנית נתניהו: בלי נשיא לחצי שנה, והסמכויות יצומצמו
יומיים לפני גזר הדין: אולמרט שוב נחקר באזהרה
ג'ודי שלום ניר מוזס: "הייתי שמחה להיות בבית הנשיא"

להפתעתם, גילו הבודקים שני שב"חים בתא המטען כשהם שכובים זה לצד זה. הנהגת הודתה בחקירה הראשונית כי ניסתה להבריחם בעבור כסף. היא ובנותיה הועברו להמשך טיפול במשטרת אריאל, והשב"חים נעצרו.

מדי שבוע נכנסים ויוצאים עשרות פלסטינים לשטחי ישראל על ידי הברחות של תושבים ישראלים, וזאת במטרה להתפרנס. נהגים ישראלים רבים יצרו מנגנון הברחה דרך מחסומים, בין אם מדובר ברשת מאורגנת ובין אם אנשים פרטיים תמורת תשלום או מסיבות אחרות. עלות הברחה מסוג זה מוערכת במינימום מאה שקלים עבור כל שב"ח, ולעתים הסכומים הם אף כפולים ויותר. המשטרה מנהלת מלחמה עיקשת בתופעה. כך, למשל, היא משתפת פעולה עם גורמים ממשלתיים במטרה לשלול קצבאות לסייענים, וכן מחרימה כלי רכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully