וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודי שלום ניר מוזס: "הייתי שמחה להיות בבית הנשיא"

רעיית השר סילבן שלום שנבדק חשד לפיו ביצע עבירות מין בשתי נשים אמרה בריאיון לערוץ 10 כי בעלה מעולם לא נחקר במשטרה עד הפרשה הנוכחית. "אין לי מה להסתיר. לא עשינו שום דבר רע"

צילום: מתוך תכנית הבוקר "אורלי וגיא" ערוץ 10

ימים ספורים לאחר היועץ המשפטי לממשלה הורה על סגירת תיק הבדיקה נגד שר התשתיות הלאומיות, סילבן שלום, בנוגע לביצוע עבירות מין לכאורה בשתי נשים, רעייתו ג'ודי שלום ניר מוזס הגיבה לראשונה על הפרשה. בריאיון לתכנית הבוקר של אורלי וגיא בערוץ 10, אמרה הבוקר (ראשון) שלום ניר מוזס כי "אין לי מה להסתיר. אני ובעלי לא עשינו שום דבר רע, עברנו תקופה שאני לא מאחלת אותה לאף אחד. סילבן כבר 35 שנה בפוליטיקה ואף פעם לא אמרו שהוא לקח שוחד או חבר של עבריינים, לא הייתה לו חקירת משטרה בחיים".

עוד בוואלה! חדשות:
לאחר ההפגנה בעפולה: עימותים, עצורים ויידוי אבנים
"ההשוואה בין נאציזם ל'תג מחיר' עוברת את הגבול"
הילד האוטיסט שבכה בצפירה: אין נוהל סילוק ברור

סילבן שלום. ניר פקין
השר סילבן שלום ורעייתו ג'ודי שלום ניר מוזס/ניר פקין

שלום ניר מוזס התייחסה לשאלת המראיינים, גיא מרוז ואורלי וילנאי, בנוגע לאפשרות כי בעלה אכן יתמודד לנשיאות המדינה. "אני חושבת שהייעוד שלי הוא לעזור לאנשים", (ומבית הנשיא) אני אוכל לעזור יותר ולהיפגש עם אנשים מכל העולם", אמרה והוסיפה, "אולי בגלל זה כן הייתי שמחה להיות בבית הנשיא". רעייתו של השר שלום הדגישה כי ההחלטה על ההתמודדות לנשיאות "היא אך ורק של סילבן".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יהודה וינשטיין היועמ"ש בטקס חילופי פרקליט המדינה. דצמבר 2013. טלי מאייר
היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין/טלי מאייר

שלום ניר מוזס נשאלה אם לדעתה גורם מסוים במערכת הפוליטית העליל על בעלה כי ביצע עבירות מין בנשים, ולדבריה, "אני כל החיים שלי נזהרתי לא להעליל דברים על אנשים, ועד שאין לי עובדות, שחור על גבי לבן, אני לא רוצה סתם להגיד דיבה".

התלונה הרשמית שהוגשה נגד השר שלום, שייחסה לו עבירות של הטרדה מינית לפני 15 שנה, נשללה כבר בתחילת הפרשה בשל חוק התיישנות. לאחר פרסום הפרשה, התפרסם מידע שלפיו ישנן מתלוננות פוטנציאליות נוספות. חלקן הכחישו את הדברים וחלקן לא רצו להעיד, ולכן הורה היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין הוחלט לסגור את התיק.

בהודעת משרד המשפטים על סיגרת תיק הבדיקה נכתב: "בדיקת המידע על ידי משטרת ישראל העלתה כי חלקו הוכחש, חלקו אינו מאפשר את איתור הנשים המתוארות בו או פנייה אליהן". בנוסף לכך, נאמר בהודעה כי המידע בחלקו "מוביל אל נשים המסרבות למסור עדות במשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully