וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אישה בת 30 מאשקלון נרצחה על ידי בן זוגה

1.5.2014 / 14:48

האישה נמצאה ללא רוח חיים בדירה ברחוב זבולון, כשעל גופה סימני דקירה. ככל הנראה, הרקע הוא ויכוח שפרץ בין השניים בעת שהיו תחת השפעת אלכוהול. שני חשודים נוספים נעצרו

צילום: שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

אישה בשנות ה-30 לחייה נמצאה היום (חמישי) ללא רוח חיים בדירה ברחוב זבולון באשקלון כשעל גופה סימני דקירה. צוותים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותה. המשטרה בודקת חשד שלפיו היא נרצחה על ידי בן זוגה, בן 35. שני גברים נוספים ששהו בדירה נעצרו אף הם והועברו לחקירה במשטרת אשקלון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת רצח באשקלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשלב זה לא ידוע למשטרה על תלונות קודמות בין השניים. נמסר כי הרקע הוא ויכוח שהתנהל בין הגבר לאישה, ככל הנראה כשהם היו תחת השפעת אלכוהול. סנגורו של החשוד, עורך הדין שלומי פצ?בסקי מהסנגוריה הציבורית, אמר: "החשוד נמצא בגילופין, גם בשלב הראשוני של החקירה הוא אינו עונה לעניין. רק בהמשך, לאחר שיתפכח, נוכל לעמוד על האירועים שהובילו למקרה המצער".

משה שושן, חובש בכיר במד"א שהגיע למקום, סיפר: "נקראנו לאירוע אלימות בדירה, כשהגענו למקום, מצאנו באחד החדרים אישה כבת 30 מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון. ניסינו להעניק לה טיפול רפואי אך הפציעות שלה היו קשות מאוד ולפראמדיקים לא נותר אלא לקבוע את מותה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קשישה בת 78 הותקפה בגרזן ונפצעה אנושות. פתח תקווה, 1 במאי 2014. יותם רונן
הזירה בפתח תקווה, שם הותקפה הקשישה בגרזן/יותם רונן

מוקדם יותר, באירוע אלימות אחר בפתח תקווה, נפצעה אנושות מתנה לוי, תושבת העיר בת 78. על פי החשד, אחד משכניה פרץ לביתה, והיכה אותה בראשה באמצעות גרזן. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום עשה בה פעולות החייאה ופינה אותה לבית החולים בילינסון בעיר, כשהיא מורדמת ומונשמת. החשוד במעשה, ככל הנראה אדם הלוקה בנפשו, נעצר.

בנה של לוי, צוריאל, סיפר על סכסוך בין השכן לאמו. "אחי התקשר אליי ואמר שאימא חטפה מכות מהשכן. היינו בדרך אליה כשאחי התקשר פעם שנייה, ואמר לי שהשכן רוצץ את הראש של אמא בגרזן", שחזר הבן. "הוא פשוט הרג אותה".

לדבריו, "הכול בגלל חמישה שקלים. הוא טאטא את חדר המדרגות ואמר לאחי אתמול: 'אתה חייב לי חמישה שקלים'. אחי שאל אותו למה, והוא אמר 'ניקיתי לכם את חדר המדרגות'. אחי השיב לו: 'בפעם הבאה שתנקה תגיד לי קודם לכן', והלך. הוא לא האמין שבגלל זה הוא יפגע ככה באמא שלי. בבוקר הוא בעט לה בדלת, ופשוט הכה אותה עם הגרזן בראש. הוא אמר לה: 'את חייבת לי חמישה שקלים'".

גורם במשטרת מרחב השרון סיפר כי החשוד לא נראה נסער בשל המעצר. "קיבלנו את ההודעה מהבן על האירוע ומיד הגיעו ניידות סיור", שחזר. "מצאנו את האישה כשהיא פגועה באורח אנוש עם חבלה בראש. דפקנו על הדלת של השכן. הוא פתח ומיד אמר לשוטרים תוך שהוא מניף את ידיו 'זו הייתה הגנה עצמית'".

עוד בנושאי משפט ופלילים:
בגלל חמישה שקלים: בת 78 הותקפה בגרזן, מצבה אנוש
מסתמן: אבנר טווק יואשם בהריגת נאוה חן - ולא ברצח
אישום: נהג אמבולנס בזז כסף ותכשיטים מגופות

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully