וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: העובדים מחו נגד פיטורים ושפכו מים על המנכ"ל

מנכ"ל כי"ל אבנר מימון ספג את חמתם של עובדי החברה העומדים בפני גזרות, כשיצא מוועדת הנגב בשדרות. יו"ר ועד העובדים: "מגנים האלימות, אך בעד מאבק צודק ולגיטימי"

צילום שי מכלוף, עריכה: יאיר דניאל

למנכ"ל כימיקלים לישראל (כי"ל), אבנר מימון, ציפתה אמש (שלישי) הפתעה לא נעימה כשיצא מוועדת הנגב של עיתון כלכליסט בבאר שבע: מאות עובדים, הזועמים על תכנית ההתייעלות בחברה, שכוללת גם פיטורים של חלקם, שפכו על מימון ההמום כוסות מים וצעקו לעברו "חזיר".

"ההפגנה הייתה סוערת כי עובדי רותם אמפרט (חברת בת של כימיקלים לישראל) יושבים בבית לפני החג, בזמן שהחברה מרוויחה מיליונים", אמר משה חדד, יו"ר ועד העובדים. הוא הוסיף כי בזמן שההנהלה רוצה לפטר עובדים, היא עורכת כנסים ומתעסקת ביחסי ציבור. "אנחנו מגנים את שפיכת המים על המנכ"ל. אנחנו נגד כל אלימות ובעד מאבק צודק ולגיטימי למען זכיות העובדים", אמר חדד.

עוד בוואלה! חדשות
ניסיון להציל את המו"מ: פגישת חירום משולשת בירושלים
שר בכיר: "קרי חשף שלארה"ב אין בעיה לשחרר את פולארד"
חשד: שבעה גברים סרסרו בעשרות נערות במרכז תל אביב

עובדי כיל הפגינו ושפכו מים על המנכ"ל: "חזיר". שי מכלוף
מנכ"ל כימיקלים לישראל. אבנר מימון/שי מכלוף

אבנר בן סניור, יו"ר ועד עובדי מפעל "תרכובת ברום" השייך לכי"ל, אמר אתמול לאחר ההפגנה כי המחאה לא ניסתה לפגוע אישית באף אחד מהמנהלים. "רצינו להביע את מחאתנו כעובדים מסורים של החברה, שרק מבקשים להמשיך ולעבוד", הסביר. "לא ייתכן שיפטרו כאלף עובדים, שברור שלא יוכלו למצוא עבודה חלופית בנגב, בזמן שמנכ"ל כי"ל העולמי סטפן בורגס, לוקח הביתה 20 מיליון שקלים בשנה".

מכי"ל נמסר בתגובה כי "החברה מתמודדת עם מציאות בעייתית ודחופה, הנובעת מהמשבר בשווקים בהם היא פעילה, מירידת כושר התחרותיות של המפעלים בישראל ומגזירות שממשלת ישראל 'הנחיתה עליה'". מנכ"ל החברה סטפן בורגס פנה ליו"ר ועד העובדים ביציאה מהוועידה וקרא לו להתחיל במשא ומתן כדי להגיע להסכם לפני חג הפסח. "אין סיבה שהעובדים יישבו בבית", אמר בורגס.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanirya1234@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully