וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שבעה גברים סרסרו בעשרות נערות במרכז תל אביב

השבעה, בני 45-17, קיימו מין עם מאפיינים אלימים עם 25 נערות בנות 18-14, שאותרו בשיטת "חברה מביאה חברה" תוך ניצול מצוקה כלכלית. צעירה שהעידה בפרשת אייל גולן חשפה זאת

מערכת וואלה!

הותר לפרסום: המשטרה עצרה הבוקר (רביעי) שבעה חשודים – נער בן 17 ושישה גברים בני 45-25, תושבי ראשון לציון, חולון ורחובות – החשודים כי בתקופה האחרונה נהגו לקיים יחסי מין עם 25 נערות בגילאי 18-14. על פי החשד, בחלק מהמקרים הם שכרו את הנערות ושידלו אותן לקיים יחסי מין תמורת כסף.

במחלק נוער חשיפה ביחידה המרכזית (ימ"ר) תל אביב חוקרים את הפרשה זה כמה שבועות, מאז נחשפה בעקבות מידע שהעבירה אחת הנערות לחוקרים. הנערה זומנה לתת עדות בפרשת הזמר אייל גולן והקטינות. נמצא כי היא אינה קשורה לפרשה זו, אולם
היא סיפרה לחוקריה על חבורת גברים הנוהגים לקיים יחסי מין באופן תדיר עם נערות צעירות, לעתים תוך ניצול המצוקה הכלכלית שבה הן נתונות. רוב המפגשים היו בגן מאיר במרכז תל אביב.

על פי החשד, בכל המקרים הגברים לא קיימו יחסי מין מלאים גם הנערות, אלא מערכות יחסים בעלי מאפיינים מזוכיסטיים. הגברים חשודים כי הכירו את הנערות בכמה דרכים, בהן האינטרנט ופייסבוק ובשיטה של "חברה מביאה חברה". כמו כן, הנער בן ה-17 חשוד בכך שקישר בין אחת הנערות לבין הגברים. על פי החשד, הם "תגמלו" את הבנות בסכומי כסף שנעו בין 50 למאה שקלים, בתשלום על מוניות וכן בממתקים.

הבוקר פשטו בלשי ימ"ר תל אביב ולוחמי יחידה שחר 101 של משמר הגבול על בתיהם של שבעת החשודים ועצרו אותם לחקירה. בשעות הקרובות מתכוונים במשטרה להביא את החשודים לבית משפט השלום בתל אביב ולבקש להאריך את מעצרם. הם חשודים בעבירות מין שונות, ובכלל זה הדחה לזנות.

עוד בוואלה! חדשות:
"מאמצי קרי מוצו, שישראל והפלסטינים יסתדרו לבד"
השביתה במשרד החוץ: הוועד והאוצר קרובים להסכם
"אם איראן תיסוג מהסכם הגרעין - ארה"ב תתקוף"

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

עוד במהדורה:

חרמות, טרור ופירוק הקואליציה - המשא ומתן על סף פיצוץ: מאמציו של שר החוץ האמריקני, ג'ון קרי, לגבש עסקה להארכת המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים בתמורה לשחרור מחבלים, שחרור המרגל הישראלי, ג'ונתן פולארד, והקפאת הבנייה בהתנחלויות הגיעו למבוי סתום. מה יהיו השלכות של נתק והפסקת המשא ומתן המדיני ומדוע נתניהו חושש יותר מתמיד לשבור את הכלים?

האם סטארט אפ ישראלי מנע אסון כבד בצ'ילה? רעידת אדמה בעוצמה של שמונה נקודות בסולם ריכטר הרעידה אמש את צפון צ'ילה וגרמה לגלי צונאמי בחופי המדינה. הפעם, בניגוד לרעש שהיה בשנת ,2010 היו מעט אבידות בנפש. מפתח מערכת התרעה הישראלית מספר על הסטארט אפ מציל החיים.

כך תינצלו מהתקפי אלרגיה קטלניים: תיירת מדרום אפריקה נפטרה מתגובה אלרגית קשה לאחר שאכלה טחינה. איך מונעים את המוות המיותר הבא ומה ניתן לעשות בעת התקף אלרגיה מסכן חיים?

הטרנדים החמים של האביב: מחולצות הבטן מהניינטיז שעושות קאמבק מפוקפק, דרך צבעי הפסטל ועד הגלאביות. רוני ודנאי כתבת וואלה! אופנה עושה לנו סדר בארון לקראת החמסינים של האביב.

התחזית: הלילה מעונן חלקית, מחר ללא שינוי ניכר בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully