וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניהו על הלילה במעצר: "יותר טוב מבסרטים"

דובר צה"ל לשעבר, שנעצר בחשד למעורבות בניסוח מסמך הרפז, התארח בתכנית הלילה של חדשות 2, סיפר על ריח ההדרים בדרך לתא, והוסיף: "אני לא מודאג". ואיזה שיר ביקש לשמוע?

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד

(בניהו בפתח ביתו בסוף השבוע, אחרי הלילה במעצר)

דובר צה"ל לשעבר מספר על החיים החדשים כחשוד בפלילים: תת-אלוף (במיל') אבי בניהו, שנעצר בשבוע שעבר במפתיע בחשד למעורבות בניסוח מסמך הרפז, התארח אמש (רביעי) בתכנית "חדשות הלילה" בערוץ 2, בפינת בחירת השיר. כשהוא משועשע למדי, סיפר בניהו על הלילה שהעביר בתא המעצר לפני שבוע, ואמר כי הצליח לישון. כשנשאל אם סבל מנוכחות של ג'וקים בתאו, אמר כי "התנאים בסדר, אני לא יכול להגיד שזו... בדרך למתקן הדרים הרחתי את פריחת ההדרים בשרון כי זו בדיוק העונה".

עוד על התפנית הדרמטית האחרונה בפרשת הרפז:
פרשת הרפז: במשטרה יערכו עימותים בין המעורבים
הוא לא תמים, אבל עדיין לא פושע / רביב דרוקר
ענת קם על בניהו: למה אני ישבתי שנתיים והוא לא?

אבי בניהו מגיע לביתו בלהבות חביבה לאחר חקירה בלהב 443. מרץ 2014. שלומי גבאי
"זה יהיה פלצני אם אסרב". בניהו שב לביתו לאחר חקירתו, בשבוע שעבר/שלומי גבאי

"אני חייב להגיד שזה יותר טוב מבסרטים, לא שזה דבר מומלץ", המשיך בניהו, שהיה נתון במעצר בית במשך חמישה ימים. הוא התלוצץ והוסיף כי "החיים זה אוסף של חוויות ולא של חשבונות בנק, זו עוד חוויה. אסור לי להתראיין על זה, אבל זו תכנית לילה וגם ככה אף אחד לא רואה את זה. יש חקירה וצריך לאפשר למשטרה להשלים אותה".

כשנשאל על ידי המנחים סיון רהב מאיר ועמית סגל אם אלה "ימים לשירה" עבורו, השיב בניהו, בעברו מפקד גלי צה"ל: "שני חיילים שלי לשעבר פונים אליי ומבקשים שאבחר שיר ללילה. זה יהיה פלצני אם אסרב". באשר לשגרת יומו, אמר: "אני מנהל חיי שגרה, חזרתי לעבודה אחרי כמה ימים, יש לי לקוחות ומשרד, אני לא מודאג. אדם שמסתכל על המראה יודע מה הוא".

לבסוף נשאל דובר צה"ל לשעבר כמה מסרונים המתינו לו כשיצא מתא המעצר, שם היה צריך להפקיד את הטלפון הנייד שלו. "מאות רבות של אנשים", השיב. בניהו, שהיה עיתונאי שנים רבות הוסיף: "הייתי הרבה שנים אחראי על שואלי השאלות ואז עברתי לדו"צ, לנותני התשובות".

במסגרת הפינה שבה התאחר בחר בניהו בשיר "מי האיש החפץ חיים", שמילותיו לקוחות מספר תהלים. "בחרתי את 'מי האיש החפץ חיים. סור מרע ועשה טוב'", אמר. המשכו של השיר הוא "נצור לשונך מרע, ושפתיך מדבר מרמה. סור מרע, עשה טוב. בקש שלום ורדפהו". לצד בניהו נעצר בשבוע שעבר גם אלוף-משנה (במיל') ארז וינר, שהיה עוזרו של הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי. החקירה בעניינם עדיין בעיצומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully