וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומת המטוס המלזי: "עצמים חשודים" זוהו בים

מטוס של חיל האוויר הסיני, המשתתף בחיפוש אחר טיסת 370 של מלזיה איירליינס, זיהה בדרום האוקיינוס ההודי עצמים לבנים שטרם התבררה מהותם. אוסטרליה תנסה למשות אותם מהים

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

מטוס של חיל האוויר הסיני המשתתף בחיפושים אחר המטוס המלזי שנעלם לפני למעלה משבועיים זיהה הבוקר (שני) "עצמים לבנים חשודים" בדרום האוקיינוס ההודי - כך דיווחה סוכנות הידיעות הסינית שינואה. טרם נמסרו פרטים נוספים אודות העצמים שזוהו. הרשויות באוסטרליה - המדינה הקרובה ביותר למקום הימצאות העצמים, הודיעו כי ינסו להגיע אליהם ולמשות אותם מהמים.

עוד על היעלמות טיסה 370:
"תצלומי לוויין חדשים מתעדים את שברי המטוס המלזי"
"הקברניט קיבל שיחה מאישה מסתורית זמן קצר לפני הטיסה"
"תקווה הולכת וגוברת לגלות מה עלה בגורל המטוס"

במהלך הלילה חודשו החיפושים אחר טיסה MH370 של חברת מלזיה איירליינס. עשרה מטוסים, ביניהם שניים מחילות האוויר של סין ויפן, המריאו מהעיר פרת' באוסטרליה במטרה לנסות ולאתר את שרידי המטוס.

מטוסים וספינות של צבא אוסטרליה מחפשים אחר שברי המטוס המלזי הנעלם. האוקיינוס ההודי, 23-22 במרץ 2013. AP
מטוסים וספינות של צבא אוסטרליה מחפשים אחר שברי המטוס המלזי הנעלם. האוקיינוס ההודי, 23-22 במרץ 2013/AP

אתמול קיבלו הרשויות בקואלה לומפור תצלומי לוויין חדשים מצרפת, המתעדים שברים אפשריים של המטוס המלזי הנעלם באוקיינוס ההודי. שר ההגנה המלזי, הישאמודין חוסיין, אמר כי התצלומים מתעדים חפצים שאותרו באזור החיפושים הדרומי אחר הבואינג 777. לדבריו, מלזיה העבירה את התצלומים לצוותים האוסטרלים, המתאמים את פעולות החיפוש במרחק של 2,500 קילומטרים מדרום-מערב לעיר פרת'.

זוהי הסדרה השלישית של תצלומי לוויין המתפרסמת בימים האחרונים, המתעדת לכאורה את שברי המטוס הנעלם. סין ואוסטרליה הציגו גם הן תצלומים של שברים אפשריים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מטוסים וספינות של צבא אוסטרליה מחפשים אחר שברי המטוס המלזי הנעלם. האוקיינוס ההודי, 23-22 במרץ 2013. AP
מטוסים וספינות של צבא אוסטרליה מחפשים אחר שברי המטוס המלזי הנעלם. האוקיינוס ההודי, 23-22 במרץ 2013/AP

לצד החיפושים אחר שרידי המטוס, ממשיכים החוקרים במלזיה לנסות ולאתר מניע אפשרי לפגיעה בטיסה. עיתון ה"דיילי מייל" הבריטי, דיווח אתמול כי החוקרים המקומיים גילו שזמן קצר לפני המראת טיסה MH370 מקואלה לומפור, קיבל הקברניט, זהרי אחמד שאה, שיחת טלפון מאישה שחייגה מטלפון שנרכש בזהות בדויה.

השיחה, שארכה שתי דקות, הייתה אחת השיחות האחרונות שקיבל הטייס בשעות שלפני ההמראה מנמל התעופה בבירת מלזיה. השיחה המסתורית התגלתה כאשר החוקרים בחנו את רשומות הטלפון של הטייס ושל טייס המשנה בניסיון להתחקות אחר פעולותיהם האחרונות באותו יום ולראיין אנשים ששוחחו עמם. החוקרים גילו כי השיחה נעשתה מכרטיס "סים" שנרכש לאחרונה באמצעות פרטי זהות מזויפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully