וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעלמות מדלן מק'קאן: נבדק חשד למעורבות פדופיל

צוות החקירה הבריטי זיהה עבריין מין החשוד שפרץ לבתים ותקף 5 ילדות בריטיות באזור בו נעלמה הילדה בשנת 2007. "עלינו להשלים את חקירתו ולקבוע אם העבירות קשורות להיעלמות"

צילום: רויטרס, משטרת בריטניה; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

צוות המשטרה הבריטי החוקר את היעלמותה של הילדה מדלן מק'קאן מחפשים כעת אחר עבריין מין, שלפי החשד פרץ לבתים ותקף חמש ילדות בפורטוגל בין השנים 2004 ו-2006 – כך פורסם היום (רביעי) ב-BBC. לפי צוות החקירה, מקרי התקיפה המינית אירעו בבתי נופש של משפחות בריטיות באזור אלגארבה, במערב המדינה.

מק'קאן נעלמה מדירת הנופש של משפחתה בעיירה פראיה דה לוז באזור זה בחודש מאי 2007, אז הייתה ימים ספורים לפני יום הולדתה הרביעי. לדברי הוריה, היא נעלמה מדירת הנופש שלהם בזמן שיצאו לארוחת ערב. החקירה הרשמית בפורטוגל הופסקה בשנת 2008 ולאחרונה דווח כי נפתחה שוב.

עוד כותרות מהעולם בוואלה! חדשות:
קברניט המטוס הנעלם השמיד מידע מהסימולטור בביתו
אחרי 146 אלף הרוגים: אסד ישגר אסטרונאוט לחלל?
דיווח: "הבן לאדן" של רוסיה מת ומונה לו מחליף

החשוד, המתואר כבעל עור שזוף ושיער כהה, פרץ ככל הנראה ל-12 וילות בין 2004 ו-2010. חמש הבנות, בגילאי שבע עד עשר, הותקפו מינית לפי החשד במיטותיהן. באחד מהמקרים, החשוד תקף שתי ילדות בווילה אחת.

ראש צוות החקירה, אנדי רדווד, מסר כי העדיפות העליונה כעת היא איתור החשוד, "בעל עניין לא בריא בילדות צעירות לבנות". "אנחנו צריכים לבסס את זהותו של החשוד", הוסיף, "העבירות האלה הן חמורות מאוד, ואף אחד לא הואשם בגינן. בנוסף, עלינו להשלים את חקירתו של החשוד ולקבוע אם העבירות האלה קשורות להיעלמותה של מדלן".

בחודש ינואר, דווח בכלי תקשורת בבריטניה כי משטרת לונדון שיגרה לפורטוגל צוות חקירה, לקראת מעצר אפשרי בפרשת היעלמותה של הילדה. שלושה גברים זוהו כחשודים העיקריים בפרשה. לפי הדיווחים, מדובר בכנופיית פורצים שפעלה באתר הנופש, והחשד הוא שהם חטפו את הילדה, שהתעוררה בזמן שפרצו לבית הוריה.

דוברת הסקוטלנד יארד אישרה כי "משטרת לונדון פנתה לרשויות בפורטוגל", אך לא מסרה פרטים נוספים. הוריה של מק'קאן, קייט וגארי, מסרו ל"דיילי מירור" כי הם מאמינים שהבלשים יצאו לפורטוגל כדי לעצור את השלושה לחקירה. בסוף השנה שעברה, פורסם קלסתרון של אדם החשוד כמעורב בחטיפה, אולם טרם נעצרו חשודים נוספים בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully