וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קברניט המטוס הנעלם השמיד מידע מהסימולטור בביתו

הרשויות במלזיה מנסות לאחזר את המידע החסר. דיווח לפיו הבואינג 777 נראה במלדיביים הוכחש בתוקף. מהומה בתדרוך היומי בקואלה לומפור: קרובי הנעדרים דרשו מידע - וסולקו

עריכה: רויטרס, גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

הרשויות במלזיה סבורות כי קברניט טיסה 370 מחק חלק מהמידע שהיה אגור במחשבי הסימולטור, שבנה בבית מגוריו בקואלה לומפור. שר ההגנה המלזי, הישאמודין חוסיין, אמר הבוקר (רביעי) לכתבים בקואלה לומפור כי מומחים מנסים לאחזר את המידע שהושמד ממדמה הטיסה של הקברניט, זהארי אחמד שאה.

לפי דיווחים קודמים ולא-מאושרים, הקברניט התאמן בעזרת הסימולטור על נחיתה במסלולים קצרים במיוחד. אמש פרסם עיתון באיים המלדיביים ציטוטים מפי תושבים מקומיים, שטענו כי הבחינו במטוס, העונה על תיאורו של הבואינג 777, חולף מעל ראשם. ואולם, הרשויות במלזיה הכחישו בתוקף את הטענות האלה, ואמרו הבוקר כי המידע אינו נכון.


שליח וואלה! חדשות מדווח ממלזיה
התקווה האחרונה של המלזים: בסיס המודיעין האוסטרלי
מדינה מיואשת שכבר לא מצפה לפתרון מהיר לתעלומה
"8-7 הקשות במחשב המטוס הסיטו את הטיסה מיעדה"

מהומה במסיבת עיתונאים של מלזיה אירליינס. קואלה לומפור, מלזיה, 19 במרץ 2014. רויטרס
קרובת משפחה של נוסע סיני מוקפת במאבטחים ועיתונאים, הבוקר בקואלה לומפור/רויטרס

בתדרוך היומי לכתבים שנערך במלון בקואלה לומפור, פרצה הבוקר מהומה. כמה מקרובי המשפחה של הנוסעים הסינים בטיסה ניסו להתפרץ למסיבת העיתונאים, בדרישה לקבל מידע נוסף על גורלם של קרוביהם. שניים מהם פונו בכוח אחרי שהניפו שלטים, ומאבטחים ניסו למנוע מכלי התקשורת לראיין אותם. כמה כתבים, בהם של הרשתות סקיי ובי-בי-סי, תועדו כשהם נמלטים בריצה מהמאבטחים בניסיון להגיע לקרובי המשפחה. שר ההגנה חוסיין אמר בתגובה כי הוא מבין את התסכול הגדול של קרובי המשפחה: "יש כאן הרבה רגשות, אני יודע".

החיפושים אחר המטוס נכנסו ליום ה-12. אינדונזיה הצטרפה היום לסין, והודיעה כי איש מאזרחיה על המטוס אינו קשור לארגוני טרור. במקביל, דווח כי הרשויות בקואלה לומפור שואפות לקבל בהקדם נתונים מבסיס מודיעין גדול באוסטרליה, שהאנטנות בתחומו קולטות אותות ממרחקים גדולים בתוך האוקיינוס ההודי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ילדים מתפללים למען הנוסעים הנעדרים של טיסה 370. קואלה לומפור, מלזיה, 18 במרץ 2014. GettyImages
ילדים מתפללים לשלום הנוסעים הנעדרים, אתמול בקואלה לומפור/GettyImages

העיתון המלזי "ניו סטרייטס טיימס" פרסם בעמוד השער שלו תצלום של בסיס המודיעין, שנמצא בלב המדבר במערב אוסטרליה, וציין כי בממשלת מלזיה מאמינים שאם המטוס אכן פנה דרומה וטס לעומק האוקיינוס, האנטנות של הבסיס האוסטרלי היו קולטות אותו בשלב כלשהו. אם האנטנות בבסיס האוסטרלי לא קלטו כלל את המטוס, תתחזק ההשערה שהוא פנה דווקא צפונה - לעבר מרכז אסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully