וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקפקים ברשויות: "מחר יגידו שחייזרים חטפו את המטוס"

שליח וואלה! חדשות למלזיה

18.3.2014 / 15:00

עיתונאים מקבלים תדרוכים יומיים מנציגי ממשלת מלזיה על חקירת היעלמות המטוס, אך לפי שליח וואלה! למדינה, הגרסאות משתנות ללא הרף. בסין קרובי הנוסעים במטוס שובתים רעב

מערכת וואלה!

החיפושים אחר המטוס של מלזיה איירליינס שנעלם לפני כשבוע וחצי נמשכים בהשתתפותן של כ-25 מדינות ונפרשים על פני שטח עצום בים וביבשה. נציגי ממשלת מלזיה כינסו היום (שלישי) מסיבת עיתונאים בנושא, אך על פי שליח וואלה! חדשות למלזיה, שוב לא הביאו בשורות של ממש.

עיתונאים המסקרים את ההתרחשות במדינה בימים האחרונים כבר אינם סומכים על התדרוכים היומיים של הרשויות, שמביאים בכל יום ספקולציה חדשה ומידע שסותר את מה שדווח ביום הקודם. אחד מהם אף אמר בבדיחות בתום מסיבת העיתונאים: "בטח מחר יגידו שהמטוס נחטף על ידי חייזרים".

עוד על היעלמות המטוס:
"המלזים לא אומרים את האמת. אנו על סף התמוטטות"
"8-7 הקשות במחשב המטוס הסיטו את הטיסה מיעדה"
מלזיה פרסמה מפות חדשות של נתיב המטוס הנעלם

קרובי נוסעים במטוס המלזי שנעלם בסין זועמים ומיואשים, מרץ 2014. רויטרס
קרובי הנוסעים בסין זועמים/רויטרס

בסין השכנה בינתיים מצטבר זעם, ומשפחות הנעדרים החליטו לפתוח בשביתת רעב במחאה על חוסר האמינות, לטענתן, של ההסברים שמגיעים ממלזיה. הזעם בסין על האי-ודאות בנוגע לגורל יקיריהם מעורר דאגה בקרב המלזים. ממשלת מלזיה אמנם שבה ומבקשת מכל מדינה שיכולה לסייע במידע או בחיפושים לתרום את חלקה, אבל התקשורת במלזיה מדווחת שחשדנות ארוכת שנים בין המדינות השכנות - אינדונזיה, תאילנד, סינגפור ואוסטרליה, מגבילה את שיתוף הפעולה שנוגע ליכולות רגישות בתחומי התעופה והמודיעין. ברחובות במלזיה אומרים היום, ובצדק, שלמשפחות הנעדרים ולמיליוני האנשים ברחבי העולם ששותפים לדאגתן נותר רק להתפלל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בקואלה לומפור מתפללים לשלום נוסעי טיסה 370 של "מלזיה איירליינס", 17 במרץ 2014. רויטרס
מתפללים לשלום הנוסעים בקואה לומפור, בירת מלזיה/רויטרס

הטיסה, שהמריאה במטוס בואינג 777-200, נעלמה ב-8 במרץ, כשעליה 227 נוסעים ו-12 אנשי צוות. החיפוש החסר-תקדים אחרי הטיסה משתרע כעת לאורכה ולרוחבה של אסיה, מהים הכספי ועד דרום האוקיינוס ההודי.

החוקרים משוכנעים כי אדם הבקיא היטב במערכות הבואינג 777-200, ובעל ידע רב בניווט מטוסים מסחריים, הסיט את המטוס ממסלולו. ייתכן שהמטוס עשה דרך של אלפי קילומטרים מחוץ לנתיבו המתכונן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully