וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל: שלושה גברים ניסו לחטוף אותי באזור הבקעה

לטענת החייל, תושב בית ג'אן, השלושה ניסו להכניסו בכוח לרכב לבן בצומת חמרא, בעת שהמתין בתחנת האוטובוס. הוא סיפר בחקירה כי נמלט למטע זיתים ויצר קשר עם המשטרה

תרגיל של גדוד 101 של חטיבת צנחנים, בגבול לבנון. פברואר 2014. ערן גילווארג
תרגיל של גדוד 101 של חטיבת צנחנים, בגבול לבנון. פברואר 2014/ערן גילווארג

חייל צה"ל התלונן היום (ראשון) כי בעת שעמד בצומת חמרא שבצפון בקעת הירדן, שלושה בני אדם שישבו בתוך כלי רכב לבן ניסו להכניסו בכוח לרכב. החייל ברח לתוך מטע זיתים. שוטרים מתחנת משגב וטבריה הצליחו לאתר את החייל וכעת גרסתו נבדקת. כוחות רבים של משטרה וצה"ל הקימו מחסומים באזור כדי לאתר את כלי הרכב שבו נסעו החשודים בסיוע מסוק. גורמים בצה"ל מסרו כי הנושא נמצא בבדיקה.

עוד בוואלה! חדשות:
היכן אפשר להסתיר בואינג עם 227 נוסעים? המפה מגלה
בת 18 נדרסה למוות על ידי מערבל בטון בפתח תקווה
בשל העיצומים במשרד החוץ: תקועים עם התינוק בנפאל

מדובר בחייל תושב בית ג'אן, שהיה בדרכו לבסיס הצבאי שבו הוא משרת בצומת גולני. על פי עדות שמסר בתחנת משטרת טבריה, החייל הצליח להתקשר למשטרה בזמן שנמלט מחוטפיו. מהמשטרה נמסר כי החייל לא נפגע וכלי הנשק שנשא לא נחטף ממנו.

אמש, בעת שכוח מג"ב הקים מחסום ארעי בכניסה לבית אומר שבאזור גוש עציון, פלסטיני דרס ארבעה מהלוחמים בעת שנהג במכונית גנובה. הלוחמים שנפצעו באורח קל פונו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. הלוחמים ירו לעבר גלגלי רכבו של הפלסטיני על מנת לעצרו, וכוח צה"ל שהוזעק למקום לקח אותו לחקירה. מחקירה ראשונית עלה כי הפלסטיני התנגש ברכב הביטחון של הלוחמים, ולטענתו, הוא לחץ בטעות על דוושת הגז. זמן קצר לאחר האירוע הודיע דובר מג"ב כי ככל הנראה מדובר בתאונת דרכים, אולם לאחר העמקת החקירה עלה חשד כי הדריסה הייתה מכוונת. מהחקירה עולה כי נהג הרכב הפלסטיני, תושב בית אומר בן 33, גנב את המכונית מסוג סיטרואן.

  • עוד באותו נושא:
  • חטיפה
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully