וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 18 נדרסה למוות על ידי מערבל בטון בפתח תקווה

16.3.2014 / 9:55

ככל הנראה, הרכב הכבד שנסע במקום לא הבחין בנערה, ודרס אותה כשניסתה לחצות את הכביש ברחוב שטמפפר במרכז העיר. צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותה. הנהג נעצר

צילום: אבי כהן, עריכה: מיכאל ברגמן

הולכת רגל בת 18 נדרסה הבוקר (ראשון) למוות ברחוב שטמפפר בפתח תקווה. מחקירה ראשונית עולה, כי הצעירה ביקשה לחצות את הכביש במעבר חציה ונמחצה למוות על ידי מערבל בטון שלא הבחין בה. נהג המערבל נעצר על ידי חוקרי המשטרה. בעדותו הראשונית סיפר כי לא הבחין בה, ומחץ אותה תחת גלגלי המשאית. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותה. לזירת התאונה הוזעקו כוחות משטרה גדולים ובוחנים של אגף התנועה על מנת לחקור נסיבות התאונה.

צעירה בת 18 נדרס למוות בפתח תקווה. מרץ 2014. יותם רונן
הולכת הרגל חצתה את הכביש במעבר חציה. זירת התאונה, היום/יותם רונן

"הולכת הרגל חצתה את הכביש במעבר חציה ברחוב שטמפפר ונהג המשאית התכוון לפנות שמאלה ואז פגע בעוצמה בצעירה. עיכבנו לחקירה את נהג המשאית ואנו בודקים כעת מדוע לא הבחין בצעירה שחצתה את הכביש". כך מסר רב פקד אלי ברהמי ממשטרת התנועה בפתח תקווה שהגיע למקום התאונה.

עוד בוואלה! חדשות:
חיסול בלוד: אישה נרצחה 4 חודשים לאחר בעלה
חשד לפיגוע דריסה: 4 לוחמי מג”ב נפצעו קל
רצח באילת: צעיר נדקר למוות בכניסה לבניין

כשעה לאחר התאונה הקטלנית נפצע באורח קשה הולך רגל נוסף מפגיעת קטנוע ברחוב יוספטל בקריית ביאליק. צוות מד"א פינה אותו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה.

ביום שישי האחרון נפצע באורח קשה הולך רגל בשנות ה-40 לחייו מפגיעת מכונית בכביש החוף ליד מחלף געש. צוות מגן דוד אדום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, כשהוא סובל מפגיעת ראש. יום קודם לכן נהרג הולך הרגל בשנות ה-50 לחייו לאחר שנפצע באורח קשה מפגיעת מכונית בכביש 4. הגבר נפגע ממכונית סמוך למחלף מסובים ולאחר שהוענק לו טיפול ראשוני במקום הוא פונה על ידי מד"א לבית החולים שיבא בתל השומר, כשהוא סובל מחבלת ראש. כשעתיים לאחר מכן נקבע מותו בבית החולים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אזור התאונה

תשעה בני אדם נהרגו בשבוע שעבר בתשע תאונות דרכים קטלניות שאירעו על כבישי ישראל, 6 מהם הולכי רגל, כך עולה מדו"ח שהתפרסם על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. מתחילת חודש מרץ, נהרגו בתאונות דרכים קטלניות 15 בני אדם, לעומת 13 בתקופה המקבילה אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully